Kleding party

gaan jullie daar wel eens heen…

ik had er gisteren weer 1 en heb weer goedkoop merk kleding gekocht
scheelt een hoop met de winkel.

voor kaitlyn leuke esprit shirt lekker vrolijk en een spijkerbroek van merk exit kan het niet maar valt heel mooi bij kaitlyn haar spelden taille,en voor dylan hadden ze helaas weinig maar wel een carbone tshirt donker blauw ,dat is een kleur die dylan mooi vind ,licjte kleuren houd hij niet zo van,ja als ik aan dring van aanders lijkt het of je altijd het zelfde aan heb dan doet hij het maar liever niet.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nee…een kleding party heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar zo te lezen heb je weer mooie kleding gekocht voor de Kids.
Kunnen zij weer even vooruit.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik ben 1x naar een kledingparty geweest.
Om 8 uur zou het beginnen.
Toen ik om 5 voor 8 voor de deur stond was de leukste kleding al weg door ensen die er om half 8 al waren
Tsja, gewoon slechte ervaring
Maar sinds die tijd ben ik niet meer zo “happig” op kledingparty’s
Hoewel…ik denk dat ik het nog weleens zou proberen, maar dan wel van iemand anders

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hhaha…
nee ben er nog nooit geweest…
maar goede aankopen dan Bianca!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

ja wat jij zegt bieb klopt,het begon jalf 9 maar ik kwam iets erover nou iedereen had al stappels gepkat man,maar goed ik heb weer een paar dingen,koop toch nooit zoveel,beetje bij bij beetje

momenteel koop ik marktplaatst leeg met nieuwe merk kleding ook goedkoop

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ooh!! das misschien ook eens handig!!
ook even doen

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

staat zat maar let op 1tje doet of ze merk heeft en het is kleding van zeeman en hans textiel hahaha,lasd ik op ander forum

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ebay is ook leuk
Ik kocht ook altijd via Marktplaats, maar voordeel van Ebay is dat er tenminste gereageerd wordt op je bod.
Da’s bij MP lang niet het geval en zelf vind ik dat super irritant

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Bij ons hebben ze eens in de maand een soort beurs in het buurt huis. Je vraagt er een nummer aan en levert alle “oude” kleertjes in. Geprijst met papier tape, waar je je nummer en de prijs op zet. Dan ga je lekker zelf shoppen en kan je aan het eind van de middag je winst op halen. Een klein bedrag daarvan gaat naar het buurthuis. Maar het werkt echt vreselijk goed. Heel veel kleertjes zien er nog perfect uit!

1 blik zegt meer dan 100 getypte woorden

hoi,

ik koop regelmatig kleding via een webshop.
link niet toegestaan

ook ga ik regelmatig naar kledingparty’s van hun, gezellig en mooie goedkope kleding.

Samen met mijn vriendinen lekker shoppen thuis, en als ik geen kledingparty heb ga ik lekker thuis achter de PC in hun shop neuzen.

Groetjes Katja

Gewijzigd door - Asje op 16 Nov 2009 07:47:41

En maak gerust reclame voor je eigen commerciële site! …mag niet hier op Ikkeben. De achternaam in je profiel komt overeen met de achternaam van de houder van de betreffende webshop. Op internet kun je maar heel weinig geheim houden!

Ik ben je deze week op een site waar ik moderator ben ook al tegengekomen met dezelfde reclame.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 Nov 2009 22:15:48

Schandalig! Kssst, ga eens even ergens ander reclame-en!

Reclame is niet toegestaan, ik heb het aangepast !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!