Kleding-maat vraagje voor kleine vrouwen!


#1

hey meiden,
even een vraagje en dan met name voor de kleine vrouwen onder ons, of tenzij je het ook echt weet

ik heb bij bonprix.nl 2 leuke zomerjurkjes gezien.
maar nu is mijn vraag: welke maat is voor mij het beste in DIT geval.
want mijn broekmaat is 38 en soms zelfs 40
alleen mijn bovenmaat is S of hooguit M.
ik ben maar 1,56 dus een te grote maat is ook niet goed.
nu moet ik kiezen tussen maatje 36 of 38
ik ben bang dat als ie te klein is dat mijn billen teveel uitkomen in het jurkje (is gewoon een strandjurkje dus geen lange jurk) omdat ik ook een behoorlijke holle rug heb.
maar andere kant ben ik bang dat een te grote maat weer te groot is voor mijn bovenste lichaam zeg maar.
nouja iemand ideeen? ik wil ze PERSEE hebben.
als je de foto’s wil zien van de jurkjes moet je het even zeggen omdat het model natuurlijk ook wat doet he

Bedankt alvast!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#2

Simpel bestel ze beide en stuur de maat die niet past terug. Alleen niet vergeten want anders moet je ze beide betalen

Groetjes,

Michèle


#3

ik moet ze zoiezo beide meteen betalen via Ideal.
krijg dan zoiezo het geld ook wel terug maar het duurt altijd zolang alsw ik wat binnen heb bij bonprix snapje daarom wil ik gewoon het goede hebben
maar heb jij geen enkel idee?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#4

Nee sorry meis, die maten verschillen altijd zo ontzettend dat ik het niet durf te gokken voor je. Kijk als je een beetje handig ben zou ik toch voor de grotere maat gaan. Innemen en korter maken is zo gebeurd maar groter maken is meestal niet mogelijk. Dus als je er echt maar 1 wilt betalen neem dan de grote maat, is ie echt belachelijk te groot kun je altijd de kleine nog nemen.

Groetjes,

Michèle


#5

Het ligt inderdaad wel aaan het model, maar ik dacht ook meteen: neem de grote
Dus…
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />


#6

oke… ja dat gevoel had ik ook wel maar ik dacht: even aan mijn mede moeder vrouw vragen
het is gewoon lastig omdat ik bij mijn heupen en billen nog best wel “vol” ben.
maar boven valt het heel erg mee zeg maar…
heb nog wel een klein buikje maar lang niet zo erg alsd at het was
maargoed boven gaat er bij mij altijd alles eerder af dan aan mijn onderlichaam. waarschijnlijk ben ik niet de enigste haha maar toch

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#7

Hey mama van Rico, ik ben ook maar 1.55, ik zou voor maat 38 gaan… mocht ie echt niet passen kun je hem altijd terug sturen en maat 40 kopen…

Ik heb gister een broek gekocht op de markt… een hele leuke… na de zwangerschap had ik maat 36 nu zit ik SOMS weer op 34 en deze broek die ik gekocht heb is maat XS hahahaha zoooo raar…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)


#8

Maar wat leuk dat ik niet het enigste kleintje ben :D:D:D

Liefs, Melanie, (mama van Noah)


#9

haha mooi is dat he
nee het gaat tussen de 36 en de 38 he
40 is alleen in hele sommige modellen broekmaat.
maar heb nu ook een broek waarvan de maat S is en een jas die XS is en dat is zooo fijn! omdat ik voor de bevalling ook XS had of hooguit S
nu zit ik op een M en dan sommige broeken een L maar dat is alleen als de kruis heel hoog zit zeg maar dat dat stuk heel laag is.
maargoed ik koop dan voor de zekerheid gewoon een 38 en als hij dan te groot is ga ik voor de 36 maar ik ga daar nog niet vanuit,.
het is alleen rot omdat ik boven meer op 36 uit kome n onder meer op 38:S

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#10

Jaa dat is wel lastig als boven anders is dan beneden…

Maar je kan hem altijd nog iets vermaken toch??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)


#11

Hier nog een kleintje… 1.63

Ik zou voor de kleinste maat gaan, zeker als het een zomerjurkje is, hoef je niet bang te zijn dat je billen en niet in passen zeg maar, die zitten altijd lekker zwierig. Behalve als het echt een heel kort jurkje is.

Het blijft natuurlijk een gok.

Ik heb mn man gevraagd me te waarcshuwen als ik weer een xs of 34 uit de schappen pak. Ik pas er gewoon niet meer in! Vind het niet zo erg, het is wel heel klein en smal allemaal.

Succes! Enneh… we willen wel foto’s zien als je ze aanhebt he!

Lilypie Second Birthday tickers


#12

hahaha dan via hyves want ga ze niet op het forum zetten omdat er 1 best wel sexy van is

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#13

ik ben ook maar 1.60

Groetjes,

Michèle


#14

Ja, we zijn lekker klein met zn allen!

Op hyves is ook goed hoor Inge! wordt wel nieuwsgierig nu!

Lilypie Second Birthday tickers


#15

haha ja maar goed ik heb niet zo’n geweldig figuur meer dus of ik er geweldig in sta weet ik niet.
ze zouden binnen 1 week binnen zijn dus we zullen zien.
pff dadelijk staat het voor geen meter

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#16

ik ben ook maar 1,60meter

heb je ze ondertussen als binnen gehad?

xx


#17

ohja haha
heb ze binnen 1 ervan terug gestuurd en ipv van de teruggestuurde heb ik een glanslegging (wat lijkt op lak) gekocht (glanszwart) met een felpaarse longshirt voor erover.
die zijn dus nog niet binnen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#18

Ik zal eerst met hen te communiceren, dan zullen ze stel ik draag veel meer geschikte grootte,

(link verwijderd )

Gewijzigd door - Asje op 28 Aug 2015 22:51:10