Kleding in bed

Hallo
Daar ben ik weer. haha.
Kane is 8 maanden en erg beweeglijk in bed. Nu wordt het zomer maar hij heeft dus steeds de slaapzak aan met daaronder een romper met korte mouwen .
Het wordt natuurlijk steeds warmer. Wat hebben jullie kindjes aan s nachts?

groetjes Joyce

joyce Kurstjens-huber

morgan heeft een korte mouwen romper met een pyjama en een dunne slaapzak aan. Ze heeft sinds ze 6 maanden is al een pyjama aan. En de slaapzak afhankelijk van het seizoen.

Groetjes,

Michèle

Joey heeft een romper zonder mouwen aan, en een pyjamatrui (als het wat kouder is ook een pyjamabroek) en een dunne slaapzak. In de winter had hij een winterslaapzak met mouwen aan met pyjama er onder. We gebruiken verder geen deken. Als het echt warm is slaapt hij met een romper met korte mouwen in de zomerslaapzak.

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Romper met korte of lange mouwen (afhankelijk van hoe warm het is) een pyjamatruitje en een zomerslaapzakje zonder mouwen. Als het wat kouder is komt er een pyjamabroekje bij. Ik bekijk het dus een beetje per dag.

Nora heeft onder in haar bed een dekentje. Als ze wat koud is, doe ik later op de avond als ik zelf ga slapen, het dekentje over haar benen en billen.

Ik zou controleren als je zelf naar bed gaat, even het nekje voelen. Als hij zweet, wat kleertjes uit en anders lekker laten. Als ze het te koud hebben, worden ze meestal wel wakker.

succes!

De mijne Hempje met onderbroekje in de zomer.
En in de winter een slaapzak met mouwen en daar onder een pyjama truitje en broekje.

Groetjes

In de winter een hempje met onderbroek + pyama
In de zomer hempje met onderbroek een een tshirt

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hier in de zomer; (luier, toen ze die nog droeg) en laken
Winter; (das nu) pyama, met lange mouw, niets er onder! (das makkelijker als ze moet plassen)

In de winter: romper korte mouw, pyama truitje lange mouw en broekje lang met wintertrappelzak.

In de zomer: romper korte mouw, pyama truitje korte mouw en kort broekje met zomertrappelzak. Als het erg warm was alleen romper korte mouw en zomertrappelzak.

Nu slaapt hij niet meer in een trappelzak, dus draagt hij een romper korte mouw met pyama truitje korte mouw en kort broekje.

Groetjes,
Sandra