Kleding in bed

Hallo,

Mijn dochter van drie maanden oud gaat gewoon in haar kleertjes naar bed. Daarnaast slaapt ze in een slaapzak met mouwtjes en heeft ze ook nog eens een deken met lakentje over zich heen. Ik vraag me af of dit niet te warm is. Wat heeft jullie baby aan in bed?

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

Is prima hoor zoals je het doet.
Zo doen wij het ook bij Anne, alleen geen laken maar alleen een deken.
Verder hebben we de kachel laag staan en nu is het 18 gr.

Groetjes Heleen.

lieke ligt in haar rompertje en pyama en in slaapzakje + dekentje erover.
Zoals jij het doet prima.

groetjes Gytha

thije heeft ook zijn klren aan of z’n pyama. Alleen geen mouwtjes aan zn slaapzak, die heb ik eraf geritst. hij ligt met zn armen onder de deken, strak opgemaakt, lijkt me warm genoeg. zijn kamer wordt snel fris, maar niet kouder dan 16 graden. dan doe ik de verwarming heel even aan tot 18 graden.

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Joep heeft een rompertje met korte mouwen en een truitje aan in bed. Hij slaapt in een wat dikker slaapzakje zonder mouwen onder een laken en een deken.
Het is een heel warm manneke want als hij eens een keer ‘per ongeluk’ door papa met zijn broekje aan in bed gaat dan is hij echt heel warm en heeft dikke rode wangen.

Mijn zoon van 4 maanden slaapt overdag in zijn kleertjes in bed (zonder slaapzak) en 's avonds en 's nachts in pyama of rompertje lange mouwen met slaapzak. Winterslaapzak is veel te warm voor hem. Hij zweet snel.

groetjes,

Larissa van den Heuvel-Berendsen

Anna sliep in het begin ook 's avonds in haar kleertjes, maar al een maand of twee ligt ze 's avonds in een pyama in een slaapzakje en dekentje/lakentje. Zo is ze lekker warm, al heeft ze wel snel last van koude handen of voeten.

Vooral door het ritueel voor de laatste fles wordt ze erg rustig en slaapt ze lekker in zonder te huilen!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.