Ik vind het moeilijk wat ik Muriel nu aan moet doen. Wilde haar vandaag een romper lange mauw aan doen met een jurkje daar overheen en een legging. Ze is nu 7 maanden en ik had haar gister een romper korte mouw aan en een longsleeve er over heen en zo’n stoffen hema broekje een soort legging. Die zijn niet zo dik. Ze had het niet warm. We zitten natuurlijk wel in Friesland daar is het iets frisser als in de rest van het land. Ons huis is ook heel koel altijd maar straks gaat ze naar de gast ouder en daar is het altijd veel warmer in huis dat vind ik ook wel wat lastig i.v.m het kleding uit zoeken. Wat doen jullie aan?
Kleding aan
Ik rommel ook maar wat aan. Het blijft lastig. Moppie is best warmbloedig en in mijn kleding kast hele leuke korte shirtjes maar lange mouwen heb ik te weinig in haar maat (68-74) en de rompers lange mouw zijn in maat 74-80 en echt nog veeeeel te groot. dus hier ook lastig!
groetjes,
Wendy
ik doe hem met dit weer een romper zonder mouw aan. Thuis alleen een dun broekje erover en op de creche een t-shirtje. In bed alleen romper met slaapzak korte mouw zonder deken. Het is op zijn kamertje 26 graden.
22-12-2009 colin geboren
Hier ook gewoon een korte broek, romper zonder mouwen, en een polo (met korte mouw), het wordt zo warm weer vandaag, dat het best kan.
Papa en Seth zijn nu al buiten en hebben geen jas aan, dus ik denk dat het makkelijk kan!
Liefs, Anne
ook hier heeft mijn schatke geslapen in een romper en een slaapzak vannacht. dat ging wel erg goed. overdag een romper met korte mouwen en slaapzak. als meneer wakker is doe ik hem snel een korte broekje aan en een t-shirtje en dan mag hij op het gras spelen van mama…heerlijk weer. maar binnenshuis is het zeer koel! dus dat is vaak wel lastig voor mij. dus ik begrijp je punt wel…te veel klimaatverandering…je kunt beter op je eigen gevoel af gaan hoor…dan komt het helemaal goed!
Hier is het bloedheet soms en van de week heeft ze alleen in een romper in de tuin gespeelt. Maar het verschilt per dag. Wel doe ik haar naar het kdv dingen aan die uit kunnen zeg maar. Mocht het heel warm worden dan kan het lekker uit.
Groetjes,
Michèle
Hier in het zonnige zuiden is het errug warm.
Sarah heeft gister met alleen een romper met spaghetti bandjes in de tuin gespeeld.
Binnen trouwens ook hoor.
gelukkig is mijn huisje van boven naar beneden van steen en is het lekker fris in huis. (staat ook geen zon op mijn raam)
Groetjes, Boukje
Senne heeft vannacht alleen in romper korte mouw geslapen, ook zonder slaapzak.
Het was 24 graden op haar kamertje dus dat kon best.
Naar de kdv heeft ze romper korte mouw met jurkje met spaghettibandjes erover en lekker blote benen… toen ik ze bracht had ze nog wel een broekje aan maar eenmaal binnen heb ik het lekker uitgedaan…
Groetjes van Sascha en Senne
Op deze leeftijd kleedde ik hem 's middags meestal om, indd omdat het 's morgens nog vrij fris kan zijn. Nu doe ik dat niet meer.
Liefs Michelle
Ik vind het ook erg lastig. Op de kamer van mijn zoontje staat geen zon en het is ongeveer 19-20 graden. Gisteren had ik hem met blote armen in bed gelegd met een dekentje over, maar toen had hij het heel koud. Dus toch maar weer pyjama aan met lange mouwen. Vannacht heeft hij een pyjama met lange mouwen aangehad, slaapzakje en dekentje en hij had het niet te warm. Ook dan is het 19-20 graden. In onze woonkamer is het ook rond die temperatuur, maar buiten is het veel warmer. Naar de oppas geef ik meestal 2 stelletjes kleding mee. Ik breng hem 's morgens om half 7 al weg en dan is het nog wat fris, dus lange mouwen/pijpen. Maar wel t-shirt en korte broek in de tas.
Blijft lastig!
Hoi,
Laagjes is het antwoord.
Zorg dat je niet al te warmen onder kleding aan doet. Maar zorg dat je daaroverheen verschillende laagjes kleding hebt.
Bijv. romper zonder mouwen t-shirt jurkje legging en een vestje.
Naar gelang de oplopende temp. een laagje uit doen.
Voor jongens een 3 kwart broek . Aan de bene hebben ze het over het algemeen minder gauw koud.
In bed doe wat jij ook aan doet en daaroverheen een zomerslaapzakje met evt een lakentje meer dan genoeg.
groetjes
lon106
ik vind het ook lastig hoor.vannacht heb ik hem een rompertje met korte mouw en een slaapzakje aangedaan.overdag een rompertje met korte mouw en een een broekje aan.als we de deur uit gaan doe ik hem een shirtje erover
marieke[img]http://b1.lilypie.com/EnICp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />