Klap es in je handjes hihihi

brandon doet sinds vorige week leuk mee als ik “klap es in je handjes bij bij bij” voor hem zing whahahhaha hij klapt vrolijk mee en doet af en toe ook handjes in de lucht
hihihihi zo leuk om te zien ben zo trots op hem

Leuk, samen zingen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Goed van Brandon dat maakt het samen zingen nog leuker inderdaad.

Groetjes,

Michèle

leuk is dat he als ze zo enthousiast reageren!! Bo is natuurlijk wel een jaar ouder, maar wij zingen regelmatig het liedje: hoeba hoeba hop hop hop, hoeba hoeba hop hop hop, wij zijn twee vrienden , jij en ik, twee dikke vrienden, jij en ik, wij blijven altijd bij elkaar, voor meer dan honderd duizend jaar, wij blijven vrienden, tot de laatste snik.

En het is echt super grappig, want ik hoef nu alleen nog maar, hoeba hoeba te zeggen, en bo zegt dan al hop hop hop. En soms betrap ik hem dat hij op een neuriende manier aan hte kletsen is, en dan hop hop hop zegt, en dan verder neuriet, hij is dan dat liedje in zich zelf aan het zingen.

Echt muziek is zo leuk met die kleintjes, ze genieten er zichtbaar van!!

liefs woezel

Is indd leuk!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat lief! dat is inderdaad een mooi moment, als je kind ineens meedoet, of zelfs mee zingt op den duur…
rico heeft dat sinds kort met poesje mauw.
hoesje mauuww…brabbel brabbel* gaauww. dan zing ik: ik heb lekkere melk voor?? en rico zegt dan: MIJ!!! hahaha ipv jouw (terwijl hij dat eerst wel zong, zie je hij begint egoistisch te worden)