Ik ben voor de nieuwe babykamer opzoek naar een roze klamboe voor boven het bedje. Maar ik kan ze niet vinden onder de 100 euro! Die zie ik dan bij babyspeciaalzaken, maar dat gaat me toch te ver, na een paar maanden moet hij al weer weg voor het geval baby de hele klamboe over haar heen trekt.
Die van Joey is lime groen, en kocht ik vorig jaar bij Leenbakker. Het is een speciale ledikant formaat, want zo’n 1 of 2 persoons klamboe past echt niet en staat ook voor geen meter, zeker bij de lage plafonds die wij op de slaapkamers hebben.
Weet iemand waar ik ze voor een redelijk bedrag kan kopen? Of zou het ook mogelijk zijn om die lime groene van Joey roze te krijgen met textielverf?
Klamboe
Het is sowieso geen klamboe-tijd, dus het zou op het moment nog weleens tegen kunnen vallen om er een te vinden.
Behandelen met textielverf zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan omdat die verf niet pakt op dat spul.
En die groene zou je dan eerst moeten ontkleuren voordat je hem roze kunt maken. Maar die verf is ook niet goedkoop, dus ik zou het niet aandurven.
Heb je al bij Ikea gekeken? Of bij Xenos? Die laatste is typisch zo’n winkel waar ze dat soort spul verkopen.
Groetekes, Sje
Zie google!
Wehkamp voor 15 euro!!!
Of hier:
http://www.klamboewinkel.nl/collectie.php?pgid=3
Nog veel meer zoekresultaten op Google!
Groetekes, Sje
Ik had je ook al gemaild
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Droomsluier intikken bij google
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik heb die van ons ook bij de Leenbakker gehaald. Ze hadden ze toen ook in het roze, dacht ik. Nu niet meer? Maar wij wisten niet of we een jongen of meisje kregen, dus wij hadden een groene.
Groetjes Natasja
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - kringeldingetje op 07 Nov 2009 20:09:04
Xenos heeft ze ook, Wij hadden een witte, maar ik moet je eerlijk zeggen we hebben hem ook snel weg moeten halen want Morgan hengelde hem haar bedje in.
Groetjes,
Michèle
Het staat zo leuk he, een klamboe? Zo, heb dat woord wel 4x opnieuw moeten typen, schreef steeds kalmboe! Maar hopelijk lukt het met deze tips op de rose te vinden! Wij hadden er eentje van Prenatal, een stoffen en dan ecru, maar die moest ook snel weg omdat Eva 'm haar bedje in trok en dat was te gevaarlijk. Vandaar ook dat ik er ook niet te veel voor neer zou tellen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hoi ook ik heb hem van de prenatal en volgens mij hebben ze daar verschillende kleuren die ze ook evt kunnen bestellen voor je. Tip voor het in bed trekken van de klamboe, Allebei de kinderen hebben bij ons een klamboe maar ik deed altijd ( moet met bed wel met 1 lange kant tegen de muur staan) De klamboe strak trekken en onder de poten van het bed doen, snappen jullie het nog. Geen van beide heeft ooit de klamboe los gekregen, wel goed blijven controleren of het er nog goed vast onder zit.
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
Dankjullie voor de tips dames! Staan zeker hele leuke op op die sites, maar ik koop altijd liever iets in een winkel… Dan kan ik het eerst zien voor ik beslis welke snap je… ben nog al kieskeurig, hihi
Op marktplaats had ik er inmiddels ook al heel wat zien staan, zelfs nieuw in verpakking, maar toch steeds net niet wat ik zoek. Het is allemaal van dat echte klamboe stof, beetje gaas achtig, om ook echt de muggen weg te houden… snap je het nog, haha!? Ik heb er voor Joey een die van een soort vitrage-stof is… Tjee hoe leg ik dit uit… Er zitten geen gaatjes in, en de stof is ook minder doorzichtig als een normale klamboe. Speciaal baby-maatje, dus perfect voor een ledikant…
Ik heb nog even de tijd, hopelijk kom ik er dan nog een tegen, anders toch maar van internet bestellen, want die prijzen zijn stukken beter dan die ik in ‘‘duimeland’’ (babyspeciaalzaak) heb gezien. Jeetje, 100 euro! Voor een klamboe die er na , nou wat zal het zijn, drie maanden? al weer uit moet… daar begin ik dus niet aan. Mijn vriend vind het helemaal onzin om er een aan te schaffen voro zo’n korte tijd, maar een klein baby tje zo onder dat hoge kale plafond vind ik ook weer niks… haha, staat toch wel knus voor in het begin, die klamboe’s.
Die van ons is zelf gemaakt, als je wat handig bent op de naaimachine! maar goed kan me zo voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt!