Klachten blijven

Julian is inmiddels 13 maanden. Vanaf half april zijn er klachten gekomen en die zijn nog steeds niet weg. Het begon met steeds meer nachtelijk huilen en overdag erg jengelig. Het werd van kwaad tot erger. Eind mei was de conclusie buisjes en de neusamandel eruit. Binnen een week was dat gepiept en hij knapte inderdaad op… Tot een zekere hoogte. Vanaf die tijd heeft hij maar af en toe echt goede dagen, verder is hij vaak ziek en koorts. Hij grijpt elke dag naar zijn oren en hoofd. We zijn nu meerdere keren bij de KNO arts geweest, maar zijn oren zijn echt in orde. Ze hebben hem op alle allergien getest, heeft hij niet.

Nu wil ik opnieuw naar de huisarts en vragen wat er nog meer mogelijk is. Heeft iemand ervaring met zo lang durende klachten?

Ik zou een verwijzing naar de kinderarts vragen als ik jou was. Die heeft meer kennis dan de huisarts. Want die klachten houden wel erg lang aan, zeker als hij naar zijn hoofdje blijft grijpen. Wat natuurlijk ook kan zijn is dat hij nu zo veel geluiden beter hoort dat hij ze niet kan bevatten waardoor hij naar zijn oren en hoofd grijpt.

Succes en vraag om die verwijzing als je het niet vertrouwt!

sluit me helemaal bij Freubeltje aan

Lilypie Second Birthday tickers

Idd wat hierboven gezegd wordt… laat je niet afschepen!!! Klinkt alsof hij flink last heeft van hoofdpijn?! Sterkte!!

Elke keer vallen ze dan weer terug op, hij zal wel last hebben van zijn tandjes. Dat kan, maar dan heeft hij er al erg lang heel veel last van. Ik wacht nu tot 2 kiezen door zijn, dat is bijna. Als hij dan nog steeds zo blijft doen, dan heb ik een ijkpunt. Ga ik meteen weer naar de arts en dan zal ik vragen om de kinderarts.

Het is zo moeilijk, zal blij zijn als hij het me straks zelf kan vertellen. Lichaamstaal gaat maar tot zover.

Bedankt voor de reacties!

Je hebt recht op die verwijzing hoor, het is jouw zoontje en als je wilt dat hij goed nagekeken wordt dan heb je daar recht op En je betaalt niet voor niets een fiks bedrag voor je zorgverzekering! Kiezen of geen kiezen, slaan naar het hoofd is nooit goed. Ons zoontje deed het als hij pijn in zijn oren had…

Wij hebben ook zelf een verwijzing voor de kno gevraagd en gekregen. En dit was ook hard nodig.

Bah wat vervelend. Ik zou ook gewoon je poot strak houden en vragen om een verwijzing. Want nu blijft het gissen wat er is.

Sterkte

als je er met je ha niet uitkomt, kun je ook nog naar een homeopaat gaan. dit doen wij met onze jongste ook 13 maanden. hij is van vorig jaar oktober tot en met mei dit jaar alleen maar ziek geweest, elke week was er wel wat anders. na talloze ha bezoeken werd ik het beu. we hebben toen de homeopaat gebeld met de vraag of ze ons kon helpen. na een consuult, hebben wij (homeopatische) medicijnen meegekregen. de hele zomer is hij niet een keer ziek geweest, alleen nog maar verkouden.
en als je dat niet wilt echt je poot stijf houden bij de ha, jij bent zijn moeder en je weet echt wel hoe je kind in elkaar steekt!

denise

Idd een verwijzing vragen en als ze die blijven weigeren bel je gewoon rechtstreeks naar de polie en leg je het hele verhaal uit.

Ik zou aan blijven dringen op die kinderarts, zeker met een hoofd.

quote:
als je er met je ha niet uitkomt, kun je ook nog naar een homeopaat gaan. dit doen wij met onze jongste ook 13 maanden. hij is van vorig jaar oktober tot en met mei dit jaar alleen maar ziek geweest, elke week was er wel wat anders. na talloze ha bezoeken werd ik het beu. we hebben toen de homeopaat gebeld met de vraag of ze ons kon helpen. na een consuult, hebben wij (homeopatische) medicijnen meegekregen. de hele zomer is hij niet een keer ziek geweest, alleen nog maar verkouden. en als je dat niet wilt echt je poot stijf houden bij de ha, jij bent zijn moeder en je weet echt wel hoe je kind in elkaar steekt!

denise

Beste Denise,

Bedankt voor de tip. Waar hebben jullie deze homeopaat of waar hebben je hem gevonden? Is altijd maar de vraag of je bij een goeie terecht komt. Ik zou het zeker wel willen proberen, afgezien van het feit dat ik wel wil weten wat er is.

quote:
Heb je het nummer nog van de arts die de buisjes gezet heeft?? Bel dààr meteen eens naartoe, zonder die verwijzing! Vertel je verhaal. Dan vertellen hun wel wat je moet doen (hetzij aankijken, hetzij doorverwijzing gaan halen op verzoek van kno-arts, etc) Arm ventje! Verder: al eens gedacht aan een osteopaat?? Misschien staat het grijpen naar zijn hoofdje totaal los van zijn operatie. Een osteopaat kan je hèèl goed helpen met evt hoofdpijn. Wordt meestal vergoed, echt een aanrader!!!

Ik ben 1x eerder bij een osteopaat geweest vanwege een voorkeurshouding. Het heeft hem zeker geholpen, vond het alleen moeilijk om te zien. Hij vond het vervelend en ik ben dan weer een softie. Daarna dus niet meer geweest. Voor mezelf ben ik in het verleden ook geweest, erg tevreden. Het is zeker een overweging.

Ik ben al meerdere keren naar de KNO arts ggeweest. Hij zou dus door mogen verwijzen naar de kinderarts? Hij is tenslotte meer op de hoogte inmiddels, dan mijn huisarts.

accuut naar de kinderarts en NIET afwachten, bel vandaag nog en zeg dat je vandaag nog langs wil komen.
ik pik het gedrag van die artsen ook niet meer.
heb hetzelfde meegemaakt en ze komen me voortaan mijn strot uit!

Je voelt je inderdaad snel bezwaard, omdat het vaak moeizaam gaat. En dan moet jij aangeven of je kind wel ziek genoeg is om er haast mee te hebben. Ik ga aktie nemen, bedankt voor de support!

Ik kan ook alleen maar zeggen laat je niet afschepen, jij maakt je zorgen en dat moeten ze serieus nemen. Als moeder voel je het toch het beste aan als er wat aan de hand is.
Sterkte en succes!