Fijn Iris, Neeltje ook al voor de vierde nacht doorgeslapen
Klaarwakker rond half 5 / 5 uur
En, Neeltje weer doorgeslapen? Ik hoop het voor je!
Hier heeft onze zoon vannacht weer doogeslapen en was vanmorgen rond 6 uur wakker. Om 6.15 uur de fles gegeven! Dus alweer 3 hele nachten (en nog een nachtje dat hij eventjes gehuild heeft) is het gelukt, ik snap er nog steeds helemaal niets van en ben best verwonderd!
Alle dames die nog tobben met hun kindjes: het moet echt de tijd ervoor zijn! Bij de een duurt het maar een paar weekjes, bij de ander een paar maandjes. Ik denk dat het niet te sturen is, maar gewoon een kwestie van afwachten. Weet wel dat ik zelf heel bang was dat hij rond 6 maanden nog niet zou doorslapen (had gelezen dat je dan een slaapprobleem hebt met je kindje), maar ineens snapt hij het! Hopelijk gaat het zo door natuurlijk en moet ik niet te vroeg juichen! Maar in ieder geval…HEB GEDULD, HET KOMT!
haha Iris grappig dat het bij jou net zo gaat! Neeltje was vanmorgen om 05.15 wakker, even speentje gegeven en toen sliep ze weer tot 0630, heerlijk! Daarna gaat ze altijd weer haar bedje in dus ze slaapt nu nog lekker . Nu iopen dat het zo blijft en dat de nachtvoedingen klaar zijn!
Jeetje, dan slaapt ze ook lang! Onze zoon was vanmorgen om 6 uur wakker en rond 8 uur pas weer moe (sliep in de maxi cosi naar opa en oma, maar eenmaal daar weer wakker). Wat fijn dat ze zo lekker slaapt overdag!
Maakt mij allemaal niet meer uit, dat slapen overdag (wat hij op zich goed doet, behalve slaapje na 3 uur wordt lastig, ga dan vaak maar wandelen), als hij 's nachts maar lekker blijft slapen!
Yes, vannacht weer een goede nacht! Om 6.45 uur pas wakker en om 7 uur de fles!
Ik geloof nu echt in wonderen!