Senna krijgt rond 19.00 de laatste fles en daarna gaat ze meteen naar bed.
Soms slaapt ze beneden al in mijn armen.
Nu is het zo dat ze alweer een week of 4 enorm aan het rommelen is met de slaaptijden.
In het begin sliep ze dan na de avondfles een 1/2 uur en was dan 2 uur klaarwakker, waarna ze, soms na een klein flesje, weer verder sliep tot de volgende ochtend.
Nu valt ze na de fles in slaap en slaapt zo’n 3 à 4 uur en is dan vervolgens 2 uur klaarwakker, niet vervelend ofzo, gewoon ook echt vrolijk etc…
We hebben al van alles geprobeerd, we dachten ze is zo energiek de hele dag dat ze misschien iets meer voeding wil, niet voldoende heeft voor de hele nacht. Heb toen ook een topic gestart met schepje extra door voeding etc.
Wakker houden na de fles, een slapen en dan fles, groenteprak dichter op de fles… etc etc etc.
Herkent iemand dit probleem, ritme, patroon of hoe je het ook wilt noemen.
Ben bang dat het extra flesje het probleem is gaan vormen, deze pakte ze
8 van de 10 keer wel (120cc).
Had eigenlijk net besloten om dit dan maar niet meer te doen, tot mijn man zei heb je het al op ikkeben geopperd… fijn zo mee denkende man!! Super.
Nou dames ben benieuwd, vanavond sliep ze iets over half 8 en is op 3 keer een schreeuw nog niet wakker geworden, dus misschien schrijf ik mijn relaas net te vroeg… maar ja… de tips kunnen altijd weer een volgende keer van pas komen.
Het zou wel weer lekker zijn om de hele avond voor ons 2-en te hebben en niet een paar uur. En verder vind ik het heerlijk om soms om 22.00 uur te gaan slapen en dat zat er de afgelopen weken niet in… ben best een beetje moe eerlijk gezegt.
Ga daarom ook nu mijn bedje opzoeken en hoop dat Senna lekker doorslaapt vanavond. Houd jullie op de hoogte.
Groet Vanessa.

Gewijzigd door - mamievansenna op 18 Jul 2007 22:47:38