Klaagtopic!

Ik moet echt even klagen over mn oude springvorm! Wil ik heel liefdevol een kwarktaart maken voor Richard omdat ie dat zo lekker vind. Wordt het er 1tje zonder bodem! Heb daarstraks alvast een bodem gemaakt, staat in de koelkast, haal hem druit om de taartmix erbovenop te gooien, valt de bodem eruit! Zo mn koekbodem pats op de grond! (De honden vinden t niet zo erg) Nou krijgt manlief vanavond taart zonder bodem… toch tijd voor een nieuwe vorm denk ik.

Nu ik het zo zit te typen kan ik er eigenlijk wel om (glim)lachen.

Moet zeggen het lucht wel op

Liefs Elysa

Gewijzigd door - Elysa op 17 Sep 2008 22:34:28

Dan had ik gisteren ook wel zo’n topic kunnen starten. Heb een pizza die net klaar was uit mijn handen laten vallen.

Tjonge, als ik elke keer als ik iets uit mijn handen laat vallen een topic start, dan stroomt de database hier snel vol denk ik.

Groetekes, Sje

maken we er een klaag topic van, ga daarstraks me vlees snijden ja hoor neem een stuk van me duim mee…grrrrrrrrr

tries

hmmm misschien geen slecht idee. een klaagtopic Ik zal niet elke keer als ik wat laat vallen t melden hoor. Baalde gewoon zó ontzettend.

Liefs Elysa

Misschien is het dan een idee om de titel van het topic te wijzigen in bijv. Klaagtopic?

Groetekes, Sje

Zo beter Sje? haha

Liefs Elysa

Ja, beter!

Groetekes, Sje