Hallo allemaal,
Ben even niet zo actief op ikkeben. Lees wel bijna elke dag alles maar reageer niet zoveel meer.
Hier gaat alles zijn gangetje. Onze grote meid is echt een grote zus, overal mee helpen…maar af en toe ook heerlijk koppig en dwars. Lang leve de peuterpubertijd!! Grrrr.
Onze kleine meid doet het iets minder gezellig. Ze huild ontzettend veel, uren achter elkaar, en dan niet een lief zacht babyhuiltje. Maar echt non-stop vol gas brullen.
Paar weken terug moest ik naar het C.buro. Ik gaf aan dat ik vond dat ze wel een sterke voorkeurskant had. De mevr. van het buro maakte er niet veel van. Moest het wat in de gaten houden.
Het zat me niet lekker, dus maandag toch maar naar de dokter. Ook omdat haar hoofdje onder het eczeem zit, dus ik moest wel heen om een zalfje. Dus weer kaarte ik het aan van dat ze veel huilde en dat ze zo sterke voorkeurskant had. De huisarts (niet mijn eigen want die was met vak) maakte er niks van. Ja het ene kindje huild meer als een ander. Ja lekker is dat.
Dus zelf maar wat zoeken op internet en zelf de fysio gebeld. Gelukkig kon ik dinsdag direct terecht. Toen ik binnen kwam en de maxicosi neerzette zag de man al dat onze kleine meid het Kiss-syndroom heeft.
Door de snelle bevalling is het nekwerveltje verschoven, het verklaarde het vele huilen, de voorkeurskant en meer symtomen.
Heerlijk om je begrepen te voelen.
En heerlijk dat het met een aantal behandelingen op te lossen is. Gister direct de eerste behandeling gehad. Gister middag erg onrustig, niet het extreem harde huilen gelukkig. Volgende week weer heen. Hoop zo dat mijn kleine meisje er van opknapt.
Groetjes