Hoi Michéle,
Mijn dochtertje, nu 10 maanden, had/heeft ook het Kiss-syndroom. Zij was een erg onrustige baby na de geboorte en kon troosteloos huilen. We kwamen er achter doordat ze met aan en uitkleden heel hard gilde. Je had het gevoel dat je haar pijn deed. Ook het verschonen was een drama.
Het bleek zowel in haar hoge nekwervels als in haar onderste ruggewervels niet goed te zitten. Bij de geboorte was ze een ruime 9-ponder en moest ze eruit ‘gewrikt’ worden. Daardoor had ze ook een twijgbreukje in haar schouder opgelopen. Na 5 behandelingen was het probleem verholpen.
Echter met 7 maanden werd ze weer erg huilerig en kwamen de klachten tijdens het aankleden en verschonen weer terug. Ik ben toen naar een chiropractor gegaan, deze constateerde dat het weer fout zat. Ze heeft toen drie behandelingen gehad en knapte zienderogen op.
Wij hebben van de chiropractor tips gekregen hoe we kunnen zien als het fout zit. Ze kan dan bijv. niet haar hoofd naar links draaien, maar draait haar halve romp mee als ze naar links wil kijken. Ze blijft overigens onder controle en moet ieder half jaar terug komen.
De problemen kunnen nl. terugkomen als een kind gaat omrollen, kruipen of lopen.
Ik hoop dat je kleine meid snel geholpen wordt,
Groetjes,
jantje