Hoi allemaal
Nina heeft alweer wat nieuws uitgevonden: kindjes slaan en speelgoed afpakken. Ik heb nu al zo vaak gezegd dat het niet mag en haar daarvoor gestraft. Eergister was ik met haar in de speeltuin. Het kindje naast haar kreeg een slag van haar zonder reden. Dat ander kindje slaat terug en nina slaat ook weer terug. Ik nina gezegd dat je geen kindjes mag slaan en na twee waarschuwingen in de buggy gezet en naar huis gegaan. Als ik hier thuis ben krijgt ze ook twee waarschuwingen en daarna gaat ze de gang op. Maar ja wat moet ik toch met haar? Niemand wilt op deze manier met haar spelen. Zelfs een vriendin van mij die hier op bezoek was zij tegen haar kinderen om uit de buurt van Nina te blijven. Veel ouders geven zelf een tik aan het kind van hun als de kinderen slaan. Het enige wat ik doe is in buggy of op gang. Sommige ouders vinden dat ik op deze manier mijn kind te soft straf. Andere ouders zien blijkbaar liever dat ik mijn dochter dan ook een tik moet verkopen wanneer nina slaat. Nina maakt het voor haarzelf zich moeilijk omdat ze slaat willen geen kindjes meer met haar spelen. Vroeger stond ze wel altijd lief bij kindjes te kijken wat ze aan het doen waren en vonden kindereren haar een leuke speelkamaraat. Nu niet meer. Straf ik nu echt te soft? Groetjes chantal
Chantal