Kindje

Hoi ik ben Miranda
Ik ben 19 jaar
Ik ben bijna 9 maanden met mij vriend
Zins kort denken we na over een kindje
Of we het nu willen of later.
Daar zitten we nog wel mee.
Het ene moment willen we het nu en dan weer later,
Ik zou graag jullie mening willen.
Of hoe tips hoe we er beter uit kunnen komen?

Hoi Miranda

Dit is toch jullie eigen keus. Als je mijn persoonlijke mening vraag zou ik zeggen blijf nog lekker samen en geniet nog lekker van je vrijheid. Natuurlijk is een kindje het mooiste wat er is maar je leven veranderd zo ontzettend maar dat kan je je nu nog niet voorstellen. Dus ik zou zeggen wacht er nog even mee.

Mijn ouders waren ook heel jong toen ze mij kregen (16 en 18 jaar) Ze zijn gelukkig nog steeds samen maar ze hebben mij altijd op mijn hart gedrukt dat ik vooral eerst zelf volwassen moest worden en alles moest doen wat ik wilde voordat ik aan kinderen ging beginnen en daar ben ik ze erg dankbaar voor.

Aan de andere kant als jullie er klaar voor zijn waarom niet. Nu ben ik heel blij met zulke jonge ouders en mijn kinderen met zulke jonge opa en oma.

Doei
Bianca

Ik vind ook dat het jullie beslissing is
Maar jullie zijn nog jong en er is nog zoveel om van te genieten
Jullie zijn pas 9 maanden samen
Geniet eerst nog even van het samen zijn
Als je een kindje hebt is dat voorlopige wel even afgelopen
En ja kinderen is echt het mooiste wat er is
Maar ook iets waar je heel goed over na moet denken
Heel veel succes
En laat je ons weten of jullie er voor gaan of niet
Ow ja misschien kun je de voor en nadelen op schrijven
Als jullie aan kindjes beginnen of als jullie nog even wachten
Succes nogmaals

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja jullie moeten dit zelf beslissen, maar vooral goed over nadenken.
Jullie zijn nog lekker jong en net bij elkaar. Ik zou denk ik lekker nog even van elkaar genieten. iK zeg al IK!
Kindjes krijgen/hebben is het mooiste wat er is maar ook een hele verantwoordelijkheid! Wij hadden een heel vrij leven zonder kinderen en dat veranderd meteen op dag 1. Maar zou het ook niet willen missen.

Denk er goed over na zodat jullie een juiste keuze maken.

succes bij jullie beslissing!!

groetjes Gytha

als het kan helpen ik ben 19jaar en was 6maanden samen met mijn vriend als ik in verwachting was van ons zoontje!
vergeet gewoon niet dat het eventjes gaat duren voor je nog eens kan genieten van alleen jullie tweetjes! en dat kan wel een beetje doorwegen
maar als je elkaar graag ziet en je bent 110%zeker dat je het wilt laat je dan door niemand tegen houden!
maar denk er maar eerst goed over na
groetjes
xx