Dat is toch wat met die sprongetjes he. Vind het alleen altijd lastig te bepalen of dat het ook is & als het zo is wat ik dan het beste kan doen. Volg nu maar gewoon mijn gevoel. Als hij echt overstuur is laat ik hem niet in zijn bedje liggen, maar haal ik hem er toch maar uit. Ik probeer het eerst om hem in de inbakerdoek te laten, maar vaak helpt dit niet en dan haal ik hem er toch uit en gaat hij mee naar beneden. Dit zal waarschijnlijk niet het juiste zijn… Als hij dan weer wat rustiger is gaat hij of weer naar bed of het is dan inmiddels al weer tijd voor zijn volgende voeding. Gister ben ik met hem gaan wandelen tot de volgende voeding en vannochtend heb ik hem in badje gedaan. Hij slaapt nu overigens al ongeveer 2 uur, gelukkig!!! ![]()
Ik baker mijn zoontje inderdaad in. Ben nog niet aan het afbouwen, maar wil dit wel binnenkort gaan doen. Tenminste te slaapjes overdag. Misschien niet het handigste aangezien die meestal het onrustigst zijn tegenwoordig. Maar ik wil graag dat hij de nachten goed blijft slapen.
Ik wilde dit weekend beginnen met hem 1 slaapje in een slaapzakje te doen. Gewoon om te kijken hoe het gaat. Dit weekend is mijn vriend er ook, dus dan kunnen we het samen doen. Vind het nl toch wel spannend!!! Ik hou dan zijn armpjes in de slaapzak voor het spartelen. Is dat een idee??