Kindje wakker houden?

Hoi mini boy…

Nou die gaat tussen half 7 en 7 uur omdat we niet langer kunnen rekken omdat hij slaapjes maakt van een half uur weer.
Gister ook op de hele middag een half uur geslapen en dan lukt het niet tot 8 uur ofzo wakker te houden.
En ik wil hem zo graag later in bed stoppen omdat ik dan wil kijken wat hij smorgens doet want nu is hij tussen 5 en 6 wakker al een paar dagen…en vannacht moest ik er ook weer 3x uit.
Ik snap niet wat ik verkeerd doe als ik al die andere moedres lees dat jullie kindje zo goed doorslaapt.
Mijn tante zegt dat ik met hem naar een homeopaat moet gaan…misschien wel een idee.

Gr, Danielle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Doe wat je denkt dat je moet doen Danielle, maar neem van mij aan…Erik is nog steeds net zo als Aaron hoor. Met de uitzondering dat hij nu 9 vd 10 keer tussen de middag een paar uur slaapt. 's Nachts komt hij ook een paar keer voor een speen (meestal eind van de nacht als hij wat lichter gaat slapen) en hij is standaard rond zessen wakker. Ik heb me er maar bij neergelegd dat Erik blijkbaar een kindje is dat het 's nachts even nodig heeft om papa of mama (meestal mama, haha) te zien en dat gewoon vroeg wakker is. Dat het bij anderen “soepeler” gaat, tja…dat is mooi voor hun…snap je? Ik leg me er maar bij neer.

Groetjes!

Hier was het vandaag ook weer een half uur eerder… pfft zo houdt hij het spannend!

Waarom verwijst ze je door naar een osteopaat? omdat hij zo weinig slaapt? of ook omdat hij dan huilt/piept etc? Want als het alleen is omdat hij weinig slaapt denk ik niet dat ze je kan helpen. Over het algemeen doen toch nog redelijk veel kindjes dat…

Maar de nachten dat breekt wel op geloof ik…! Wat doe je als hij al zo vroeg wakker wordt? alleen met de speen? of soms ook flesje water oid?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hey…

Nee alleen de speen en dan slaapt hij weer in maar nu was hij ook om 6 uur wkkker en dan helpt niks meer…heeft standaard ene poepbroek dus die verschoon ik meteen en leg hem terug…heb wel en eklein beetje diksap altijd klaar staan om die te geven als hij om 6 uur wkkker is…pakt 2 slokjes en dan de tuut er weer in.
Maar snachts krijgt hij 0,0 drinken!
Vraagt hij ook niet om hij wil alleen de tuut om weer verder te slapen.

Nou…ik wil zelf gewoon een snaar de osteopaat…baat het niet…dan…snapje?
Kijken wat hij zegt en mijn nicht is zelf verloskundige en heeft al meerdere collegas er naar toe gestuurd en bij iederen heeft het baat gehad.

Gr, Danielle

nog ff…

Ik reageer dit weekend nergens op want wij zijn een weekendje weg!

Gr, Danielle

Troost jullie dames ook Morgan haar doorslapen was weer een eenmalig ding… ik weet het ze is pas 5 maanden maar zucht ik wordt er soms een beetje moe van. Maar ja het komt goed ooit enne als ze 16 is en net om 4 uur terug van het stappen neem ik wraak

Groetjes,

Michèle

*danielle… Heerlijk weekendje weg…!! enne… hopelijk met wat zonneschijn. Misschien werkt dat ook wel bij jullie kleine? even het doorbreken van zijn nachten thuis. Maar net wat je zegt … baat het niet dan … Maar ben wel benieuwd. Heb je afspraak staan? Laat je ons wel weten hoe het is geweest? Geniet van dit weekend!!

*Michelle… arme jij! Hoe laat komt ze nu snachts?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

tussen 12 en 1 helaas… Gelukkig is het maar 20 min. Want ik geef niet meer dan 100cc dus eigenlijk heb ik wel de laatste fles gelijk gehalveerd. Maar die 100 wil ze wel hebben want ze drinkt op de dag nu tussen de 700 en 800 cc.

Groetjes,

Michèle