Kindje in de wagen papa in de shop

Vader in coffeeshop, baby in afgesloten auto TERNEUZEN - Een Belgische man heeft woensdag zijn baby zeker een half uur in een geparkeerde, geheel afgesloten auto laten zitten terwijl hij zelf in een coffeeshop zat in Terneuzen (Zeeland).

Volgens de politie vonden agenten na een tip het kindje hevig zwetend en huilend in de auto op de Scheldeboulevard. Agenten hebben een ruit van de auto ingeslagen en het kindje bevrijd en gekoeld.

De man uit St. Niklaas (België) werd aangehouden toen hij de coffeeshop verliet voor het in bezit hebben van softdrugs. Ook is hij verhoord voor het achterlaten van zijn kind. De Belgische autoriteiten zijn op de hoogte gebracht van het incident.

** zowieso ff buiten beschouwing dat hij in de shop zit, je laat je kind toch nie in een afgesloten auto zitten… !!!
men, die mensen zijn nie normaal hoor !!

Pippy is geboren 17.07.2009

I know net als je kind ‘vergeten’ dat doe je niet in een auto. Maar ik weet wel wat ik met die meneer zou willen doen hoor.

Groetjes,

Michèle

Jeetje, hoe gestoord kan je zijn zeg. Wel duidelijk waar zijn prioriteiten liggen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Tja heb van die stomme idioten, gelukkig dat er een voorbijganger het gezien heeft en alarm heeft geslagen.

ik wil wel even zeggen dat niet alle Belgen zo zijn hoor

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ik laat mijn kind al niet eens in de auto zitten als ik heb getankt en moet betalen. Ik snap die mensen nooit!

Love Life

ook ik kan er met de pet niet bij dat dit gebeurt,
maar helaas gebeurt het nog veel te vaak.
Hoe vaak hoor je dit niet op het nieuws?
Die mensen moeten hun verstand eens gebruiken!
gr. mama van 2 kids

Dat snap ik ook nooit… Ik laat Noah wel even zitten als ik even moet betalen na het tanken… best een gesjouw om hem er voor ie 2min, in en uit het autostoeltje te halen…

Liefs, Melanie

ja tuurlijk maar ook niet langer dan ff betalen en weer terug… pfhh maar dit ken natuurlijk wel ff duren … wat een mafketel… maar ja na een jointje werkte zijn hersens blijkbaar al helemaal nie meer (in hoeverre ze het al deden) en was hij zijn kind vergeten,… man man wat een &^%$^%$^%#!!

Pippy is geboren 17.07.2009

ja het is te ziek voor woorden,
dat die gast in de shop een joint wil roken prima maar dan neem je je kind toch niet mee? arme ziel… hoe oud was het kindje? mensen zijn gestoorder aan het worden pfff