Kindje entertainen

Ow, wat vergeet je toch snel wanneer je baby toe is aan speelgoed! Weten jullie wanneer ik bij Max bv een babygym in de box kan zetten, zodat hij tegen de speeltjes kan slaan?

Ik ben op zoek naar manieren om hem wat te doen te geven, want hij is snel verveeld. Nou is hij ook wel snel moe altijd, hij kan niet veel prikkels aan, maar hij vindt de box niet leuk, de wipper niet, de schommel niet en ook de gloednieuwe poef is niet leuk om op te liggen. Op schoot vindt hij het prima. Ergens anders gaat hij na 5 minuten huilen. Ik ga soms met hem wandelen en dan valt hij wel in slaap, maar hij heeft nu 4 uur tussen de voedingen en hij slaapt niet steeds 4 uur…hij moet dus even lekker ergens kunnen ‘chillen’ tot aan zijn fles. Maar een huilend kereltje is ook niet fijn…Hij wordt dan erg onrustig. Wat zou voor Max een beetje leuk ‘speelgoed’ zijn?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Levi heeft een mobiel boven zich hangen. Vaak eerst stil en later (als meneer gaat jengelen) even aan…

Verder heeft hij een rammelaar liggen en een spiegeltje met geluid erop.

Verder eigenlijk nog niks, want dan heeft meneer zelf geen plek meer

Maar ze vinden alles wat zacht is nu al leuk om beet te pakken… en altijd nog maar kort hoor … Het liefst ligt Levi met mama op de grond te rollen en pret te maken

Julian heeft zich de eerste 3 maanden vooral vermaakt met de mobiel boven de box. Hij volgde de diertjes die ronddraaiden. Pas daarna kwam de fase dat ie er tegenaan wilde slaan en toen ben ik ook de babygym gaan gebruiken.
Ook Julian was een mannetje dat niet veel prikkels kon hebben en dus al gauw overprikkeld. Ik zou dus ook niet te snel wisselen van speelgoed enzo. Laat hem eerst rustig wennen aan die mobiel bijv.
Heb je die trouwens?
Die van Tiny Love zijn prachtig, daar zit klassieke muziek bij, wat goed schijnt te werken bij die kleintjes!

idd een speelkleed met speelboog en een speelboog aan de wipper waren toen favoriet.Hij begon daar al heel snel tegen te slaan. Ook een spiegel in de box vond hij rond die leeftijd prachtig.

22-12-2009 colin geboren

Bij ons op die leeftijd inderdaad ook mobiel boven de box. En de babygym (boog met speeltjes) hadden we los. Die legde ik af en toe op de grond (max 1 keer per dag) en dan speelde ze daarmee.
Wat ze ook erg leuk vond (en nu nog met 6 mnd) is een rammelaar maar met name het knisperboekje. Blijft interessant blijkbaar!
Succes!!

hahaha je hebt niks aan mijn tip

de andere 3 erop afsturen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

He, bedankt he Kimmetje! Ik hou het toch maar bij de suggesties van de andere dames!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers