hallo
ik vroeg mij af of er meer mamas zijn die hun kindjes kindival van vsm hebben gegeven of gaven.
werkte het bij jullie
hoelang duurde het voor het werkte
waarom gaven jullie het.
en hoe lang en hoeveel per dag.
mijn dokter heeft aangerden om ze te geven aan mijn dochtertje van 9mnd ze heeft nog nooit 1 nacht door geslapen.
maar sinds ze de 6de kinderziekte heeft gehad wilde ze alleen nog maar in ons bed slapen eigenlijk al voor de kinderziekte dan werdt ze wakker rond 21ur en toen wilded ze gewoon niet meer slapen alleen bij ons is bed dat hebben we toen ook gedaan en als ze sliep overgelegd.
toen 2 dagen voor kerst had ze hoge koorts wij naar de dokter want ze dronk en at ook niet meer ze konden niks doen als ze maar wel blijft drinken gewoon aanbieden zeiden ze toen op 2de kerstdag weer naar het zh geweest en toen had ze ook rare vlekjes op de buik daar kwamen ze er pas achter dat het de 6e kinderziekte was.
ze had geen koorts meer maar dronk en at nog steeds slecht en was nog steeds wakker om 21uur en bleef soms wakker tot 12.00 ze had ook nog een keelvirus en daar kreeg ze paracetamol voor ook moest ik druppels van svm geven voor doorkomende tandjes ze krijgt 4 tandjes tergelijk .
dus nu afgelopen woensdag was ik weer bij de dokter en die zei probeer het eens kindival van svm ik heb het wel gegeven eerst dacht ik 2 per dag maar hoorde dat je beter eerst 4 kan geven zodat het lichaam er aan went gister avond was ze om 21ur weer wakker en wilde niet slapen ook niet in ons bed ik een papfles gemaakt en ze dronk 200ml zonder problemen weg ze sliep wel was om 22.30 huilen in dr eigenbedje gister avond weer waker om 21ur en ze sliep om 21.40 in eigenbedje met gehuil.
vindt het wel erg om haar zo te laten huilen.
wat zouden jullie doen?