Kindival vsm

hallo
ik vroeg mij af of er meer mamas zijn die hun kindjes kindival van vsm hebben gegeven of gaven.
werkte het bij jullie
hoelang duurde het voor het werkte
waarom gaven jullie het.
en hoe lang en hoeveel per dag.

mijn dokter heeft aangerden om ze te geven aan mijn dochtertje van 9mnd ze heeft nog nooit 1 nacht door geslapen.
maar sinds ze de 6de kinderziekte heeft gehad wilde ze alleen nog maar in ons bed slapen eigenlijk al voor de kinderziekte dan werdt ze wakker rond 21ur en toen wilded ze gewoon niet meer slapen alleen bij ons is bed dat hebben we toen ook gedaan en als ze sliep overgelegd.
toen 2 dagen voor kerst had ze hoge koorts wij naar de dokter want ze dronk en at ook niet meer ze konden niks doen als ze maar wel blijft drinken gewoon aanbieden zeiden ze toen op 2de kerstdag weer naar het zh geweest en toen had ze ook rare vlekjes op de buik daar kwamen ze er pas achter dat het de 6e kinderziekte was.
ze had geen koorts meer maar dronk en at nog steeds slecht en was nog steeds wakker om 21uur en bleef soms wakker tot 12.00 ze had ook nog een keelvirus en daar kreeg ze paracetamol voor ook moest ik druppels van svm geven voor doorkomende tandjes ze krijgt 4 tandjes tergelijk .
dus nu afgelopen woensdag was ik weer bij de dokter en die zei probeer het eens kindival van svm ik heb het wel gegeven eerst dacht ik 2 per dag maar hoorde dat je beter eerst 4 kan geven zodat het lichaam er aan went gister avond was ze om 21ur weer wakker en wilde niet slapen ook niet in ons bed ik een papfles gemaakt en ze dronk 200ml zonder problemen weg ze sliep wel was om 22.30 huilen in dr eigenbedje gister avond weer waker om 21ur en ze sliep om 21.40 in eigenbedje met gehuil.

vindt het wel erg om haar zo te laten huilen.
wat zouden jullie doen?

ow ja nog even een ander vraagje hoe krijg je zn leuk dingen bij je profiel waar bij iedereen kan zien hoe oud mijn dochtertje is.
volgens mij noemen ze dat een leefdtijdsbanner ofzo ahhahaha

groetjes divinia

Ik heb Morgan in het verleden kindival gegeven. Vooral als we ergens heen ging dat het druk zou zijn. Denk aan verjaardagen en feestdagen. Ik begon dan een week van te voren en dan tot een paar dagen erna en dan 3 tabletjes per dag. Ik moet zeggen ik heb er zeker wel baad bij gehad, zo kwan zij die dagen iets rustiger door. Ik heb het 1 kieer een week gegeven toen ze helemaal hyper was na een sprong. Dit jaar hebben we het niet gedaan omdat ze ze niet wilde hebben. Chamodent wil ze ook niet op het moment en het is goed gegaan zonder maar ze is ook al wat ouder.

Ik zou zeggen baad het niet dan schaad het niet. Het is alleen geen slaapmiddel of tovermiddel. Het is een middel waardoor prikkels minder heftig binnen komen verder doet het niks zeg maar.

Groetjes,

Michèle

hoi hoi,

mijn dochter heeft ook zeker wel baad bij kindival gehad! ook gaf t haar rust bij bijvoorbeeld erge onrust door verkoudheid oid.
baad t niet dan schaad t niet zoals er al gezegd was, t is en blijft homeopatisch

groetjes Ineke

ik geef het nu een paar dagen maar het het idee dat ze er heel erg van gaat dromen kan dat kloppen?
gister werdt ze om 8ur krijsend wakker en zodra ik haar pakte sliep ze gelijk weer als ik haar in haar bedje terug liet begon ze weer heel hard te huilen ik ben bij ons in bed gaan liggen met haar om mijn buik en ze schrok ineens wakker en weer heel hard huilen tegen haar praten hielp niet ik moes haar echt over haar gezichtje vrijven en toen ze mij zag werd ze weer rustig daarna toen ze echt sliep is ze naar haar eigen bedje verhuisd en heb ik aar tot 5ur niet gehoord een speentje er ingedaan normaal wil ze dan 100ml melk maar nu was een speentje goed en ze sliep tot 7.45.

groetjes

Het zou kunnen zijn dat ze, omdat ze nu rustiger is door de kindival,
juist toekomt aan het verwerken van alle indrukken van overdag.
En daarom droomt en af en toe wakker schrikt.

Ze zit nu wel in een periode van onrustigheid, weinig slapen
en inderdaad dromen. En zulke periodes volgen nog wel vaker

Voor die banner onder je tekst is een ander topic…

M.