Hoi Meiden,
Ik heb een aantal vragen, en hopelijk kunnen jullie mij wat verder op weg helpen.
Ik ben nu ruim een jaar met de pil gestopt, en is mijn wens om zwanger te worden niet in vervulling gegaan. Heb een helaas miskraam gehad afgelopen zomer.
Mijn cyclus is niet echt heel structureel, het varieert van 30-ongeveer ruim 50 dagen.
Ik heb ongeveer 4 maanden de temperatuur methode toegepast om te kijken hoe ongeveer mijn cyclus inelkaar zit.
Ik voel de laatste 4a5 maanden mijn eisprong overduidelijk, het is soms zo heftig dat ik krom zit van de pijn. Ben vandaag bij de HA geweest. Heb een verwijzing gekregen voor mijn man mbt sperma onderzoek.
Jony is er ook gekomen, hoop heb ik wel. Het heeft ook wel 1,5 jaar geduurd. Maar zo lang wil ik niet meer wachten.
Van het weekend vertelde mijn schoonzus dat ze een kleine verwachten ak. zomer. Ik ben best bij voor haar, maar kon niet echt meer enthousiast reageren. Op gegeven moment is de pap op zeg maar. Het ene moment kan ik het beter hendelen dan de andere keer. Moet eerlijk zeggen dat het van het weekend niet zo goed lukte.
Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft, wat staat me te wachten. Wat kan ik verwachten.
Greetzz Cora