we willen een mutsy 3 rider kopen de nieuwe versie met de kleinere voorwielen wie heeft hier ervaring mee
Kinderwagenvraagje
Wij hebben een Mutsaerts, familie van de Mutsy, maar dan iets goedkoper. Deze bevalt ons prima. Ik denk ook dat er niet zo heel veel verschil meer in zit tegenwoordig. Wat ik wel vind is dat de kinderwagenbak naar verhouding best klein is. Ons meisje is bijna 6 maand oud en past er al bijna niet meer in (en ze is niet eens een grote baby!). Dit probleem hoor ik bij meer vriendinnen. Enige advies is dan ook om daar even naar te kijken.
Veel succes met kopen…
Grt, Sabine

zo wil ik zo graag een wandelwagen die naar je toekijkt
niet te vinden het zijn allemaal combi’s
ik heb een hele oude mutsaerts en het wandel gedeelte kijkt wel naar je toe maar is zo iritant ding hihihi
ben overal aan het kijken ook op internet voor een wandel wagen die naar je toe kijkt en het valt niet mee
ik vind het nog zo gezellig om haar te zien , ze is nog te klein voor een buggie
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Ik heb de Quinny Buzz en zowel de kinderwagenbak als de wandelwagen kan naar je toe, maar om daarvoor perse een Quinny Buzz te kopen is een beetje overdreven denk ik, want goedkoop zijn ze niet.
Mocht je het geld er wel voor over hebben is hij ideaal.
Vanaf wanneer mag je baby in de wandelwagen ?
Gr. Natasja

Senna heb ik met 5 maand in de wandelwagen gelegt.
Wij hebben de x-adventure inmotion.
De wandelwagen gewoon in ligstand, dan kan het prima.
Senna zag niet voldoende in de bak van de kinderwagen en dus koos
ik daarom voor de wandelwagen. Ze ziet meer en is dus minder
gefrustreerd tijdens het wandelen.
Groet Vanessa mama van Senna.

Zodra ze zelstandig kunnen zitten mogen ze in de wangelwagen.
Echt een uitkomst, hadden een Mutsy, maar was echt een bakbeest, en een heel gedoe om in en uit elkaar te zetten.
Was een half uur bezig voor ik de garage uit was
Ik zou nu letten op mobiliteit en gemak
Hebben nu een buggy van koelstra, en ben er erg happy mee:D
liefs Wendy
de quinny buzz is niks voor ons wij lopen veel ook door bos en strand en ik vind dat ondingen heel persoonlijk natuurlijk natuurlijk, maar ook bij de site kieskeurig.nl vind ik geen goede meningen.
dus wordt het een mutsy 3rider.
Zoals Wendy als zegt mogen ze in de wandelwagen als ze goed kunnen zitten. Maar vaak is de 6 mnd al niet haalbaar omdat de bak dan te klein word. Als je de wandelwagen in de ligstand zet, zo plat mogenlijk, dan kan het wel.
Dan zien ze ook iets meer.
Gr Sandra