Kinderwagen

Misschien een rare vraag, maar welke kinderwagen vinden jullie nou het prettigst?
Welke hebben jullie?
Je hebt er tegenwoordig zoveel, dat ik amper weet welke te kiezen…
In ieder geval wil ik absoluut niet zo’n piepklein “poppewagen” ding waarbij het lijkt alsof je met je pop aan het wandelen bent.
Ik weet het merk niet van die dingen, maar je zet dan alleen de maxi-cosi er bovenop.
Echt…ik vind het geen gezicht En voor een baby ook niet lekker om steeds in zo’n ding te liggen in plaats van lekker "plat"
Nou ja, jullie vatten 'm misschien wel (ben weer errug handig aan het uitleggen geloof ik )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

had met fietje een kleinere lage, is me goed bevallen ondat het nooit een bak is geweest, altijd een wagen, met vic een grote bak inderdaad ook erg lekker!!

Wat had je met stephan? daar moet je naar kijken, wat loopt lekker, wat ga je doen, wat doet stephan? loopt die netjes mee? etc

groetjes Kim, mama van

en

De driewieler! allebei de kids gebruikt en nog!

Dus met luchtbanden, die kunnen zwenken nog beter! zeker als je veel wandelt

Met Stephan had ik een iets “oudere” kinderwagen.
Zo’n Bebe Comfort.
Voordeel daaraan vond ik wel dat hij hele goede vering had enzo.

Ik zou niet weten of Stephan netjes meeloopt.
Uit ervaring weet je waarschijnlijk wel dat dat per fase een beetje verschilt bij peuters/kleuters, hihihi

Denk dat ik wel redelijk zal wandelen.
Bijv. naar mijn ouders, da’s ongeveer 3 kwartier lopen (met Steef erbij zéker)
Maar je hebt toch ook van die Kiddyboards waar Steef dan op zou kunnen staan?

Ik had ff voor de gein op Marktplaats gekeken.
Schoot me namelijk te binnen dat mijn nicht een Bugaboo had.
Maar die zijn duuuuuuur zeg Wow.
Zelfs tweedehands zijn ze nog prijzig (vind ik dan hoor)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Juist als je veel wandelt zou ik voor lucht banden kiezen zijn zeer licht met lopen en dan als ze kunnnemn zwenken nog beter anders ben je steeds de wagen aan het optillen zeg maar, en evt een kiddyboard als hij er op wilt staan! jordy wilde het eigelijk nooit maar kan heel goed mee lopen

Tries

pff een kiddyboard tja
heb er nog eentje ;liggen hangen voor een wagen, weet eigenlijk niet of dat handig is voor zo’n grote jongen

groetjes Kim, mama van

en

quote:
alsof je met je pop aan het wandelen bent
hihihi

Wij hebben ook zo’n driewieler met luchtbanden (een Quinny combi, later wordt het een wandelwagen), loopt inderdaad erg lekker, maar vind de bak wel wat smal, Jonathan is nu 4 mnd en ik vind het echt al benauwend voor hem, alhoewel hij wel wat groot voor zijn leeftijd is. Weet niet hoelang baby’s gemiddeld in een kinderwagen liggen?

De Maxicosi kan er inderdaad ook bovenop, is wel handig voor eventjes als je met de auto weggaat en de bak niet mee wil nemen. Zoals laatst hebben we Antons moeder naar Schiphol gebracht en toen kwam het heel erg van pas. Maar ik moet zeggen dat we het dus nog maar een paar keer gebruikt hebben.

Oh…bedenk nu dat je het misschien had over zo’n onderstel echt alleen voor maxi cosi’s, dit vind ik zelf een beetje zonde om te kopen.

Nou succes hoor met aanschaffen, wel leuk shoppen voor de baby!!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Wij hebben een 4-wieler met van die grote banden.
Zwenkwielen zou ik nemen (heb ik helaas niet).
Verder tja zo’n kiddy-board, ik neem aan dat Stephan goed kan lopen. Wij hebben er geen 1 genomen omdat Lisa zo goed loopt.
Verder moet je gewoon in de winkel gaan kijken welke jou het prettigste lijkt en welke goed aan voelt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik heb een bugaboo… heeeeeeeeeeeerlijk ding!!! een echte aanrader maar idd echt duur

En een kiddyboard kan niet meer met die leeftijd, volgens mij… Ons kiddyboard gaat tot een kilo of 15 en dan kan je al bijna niet meer vooruit komen met kind erop.

groetjes, Els

JAaaaaaaaaaaaaa Bieb, gewoon gaan shoppen en alle kinderwagens lekker uitproberen. Heb weer een tweedehandse gekocht voor 20 euro, we hadden hem bij Evianne ook niet veel gebruikt immers en dan vind ik het zonde geld als je ziet wat die krengen kosten. Deze is ook tof.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik had een peg perego een heerlijke wagen maar had altijd rugpijn met lopen dus nam ik de quinny 2000 lekker verstelbaar alleen vond ik de vering minder maar goed maak niet uit want kaitlyn was alweer ouder dat ze niet in die bak paste ervan dus lag languit in buggy stand.

maar zla lekker gaan shoppen je heb zoveel keus en zal lekker overal achter gaan lopen

Deze is het geworden!
De Quinny Fashion.
Een 3-wieler dus, lijkt me handig voor als je eens naar het strand gaat ofzo (rijdt makkelijker dan die met 4 wielen)
De kleur van de wagen vind ik dus ook super!
“Gevonden” op Marktplaats
Zondagavond ga ik hem met mijn vader ophalen (Peet moet werken).
Moet er alleen een uur voor rijden, maar dat heb ik er wel voor over

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Ziet er leuk uit hoor!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

mooie wagen,ziet er goed uit zo op het oog te zien

Yep, hij is nog maar 2,5 jaar oud, niet overdreven dus.
Voor 20,- euro kunnen we ook nog een autostoeltje van Chicco overnemen. Zo eentje met een kap en een voetenzak erbij. Ook 2,5 jaar oud.
Doen we!

Coolllllllll heel mooi hoor. Nou dan staat die alvast klaar. hihihi leuk he, voor je het weet heb je m in gebruik hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wauw! Prachtige wagen zeg!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Wat een gave wagen Bieb

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

en hoe was hij in het echt,heb je hem gelijk mee genomen???

ff nieuwsgierig hoor

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hij is moooooooooooi
Erg aardige mensen ook. Alsof ik haar al jaren kende joh
Alleen was de A27 dit weekend afgesloten en dat wisten we niet.
Dus heenreis bijna 2 uur, terugreis een uur (kon wel gewoon)
Dus eh…half 12 thuis

Gewijzigd door - Bieb op 20 Jun 2005 09:15:25