Kinderwagen quinny speedi

Hallo allemaal

Ik heb een vraag over de speedi wandelwagen…
Ik heb de voetenzak daarvoor maar ik heb het idee dat de voetenzak niet helemaal goed zit, maar ik krijg niet op een andere manier vanst mijn zoon is nu 6 maanden maar als hij straks een maand of 9 is past hij er naar mijn idee niet meer in
de voetenzak zit bij zijn hoofd heel hoog en bij zijn voeten heel strak…
Heeft iemand hier meer ervaring mee??

Gr

Jammer dat ik geen foto kan meesturen…

Maar de voetenzak zit in de wandelwagen en daarin heb ik nog een stoelverkleiner!
Het hoofdeind van de voetenzak zit vreselijk hoog…
En het voeteneind van de zak rust op het voetenplankje als hij omhoog staat!
Dus als Milan erin zit en ik wil de rits dicht doen kan dat niet helemaal tot bovenaan want dan zit hij verstopt in de zak dus sla ik hem halfin om!

ik heb ook een quinny speedy. (jammer genoeg)
ik haal de voeten zak door de gordels en meet kun je niet doen. hij is ind snel te klein.
ik heb echt spijt dat ik ooit de quinny speedi heb gekocht. met de bak en maxicosie werkt prima! maar ik vindt die wandelwagen zo’n rot ding. rugleuning zo hard als een plank en mijn kindjes schuiven beide erg naar beneden.
als ik de speedi vergelijk met de quinny buzz lijkt me veel makkelijker!
maar ja dat terzijde.

Groetjes Gytha

Wij hebben ook de Quinny Speedi en ben over de wagen zelf erg tevreden. Maar helaas niet over de voetenzak. Vorige winter was die nog prima, maar voor Tim is hij nu al te klein. Had verwacht dat we daar wel langer mee konden doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

O nou gelukkig dat ik niet de enige ben…
Ik dacht dat ik em al verkeerd in elkaar had gezet maar dat kan haast niet!!!

Wij hebben er voor Milan wel een verkleiner inzitten want hij is nog maar 6 maanden en kan nog niet zitten en anders glijd hij idd naar beneden…

Die stoelverkleiner kon je er los bij kopen…Dat is voor als ze voor de bak te klein worden maar nog niet goed kunnen zitten dan kan je die verkleiner erin zetten…
Ik heb net ff gekeken maar ik heb geen knoopjes waar ik de voetenzak mee vast kan zetten als je de flap terug slaat!!

Wij hebben ook zo’n speedy. Tot nu toe geen problemen. We gebruiken veel de Maxi-Cosi. Dan hoef je alleen maar het onderstel mee te nemen. Anna zat prinsessen-heerlijk in de buggy. Als we even naar de stad gingen, deden we Anna in zo’n gemakkelijke opklap buggy. Een handig ding, gewoon van de Prenatal.

Daar hebben wij de zapp voor gekocht want de speedi past niet in mijn auto…
Als je die inklap kan hij haast in je dashboard kastje superhandig je kan er nu de maxi-cosi opzetten en straks kan je er een buggy van maken…