Kinderstoel

Wat voor kinderstoel hebben jullie…

Ik vindt de stoelen van bloom zo mooi en praktisch… Maar wel duur. Was benieuwd wat jullie hebben…

Mm nog even de ervaringen gelezen… Geen goede stoel…

Vindt zelf de triptrap Stokke pas als ze echt goed zitten ideaal… Maar goed die hebben we, dus houden we denk maar…
Wat jullie ervaring?

Gewijzigd door - mini-boy op 03 Sep 2012 14:07:25

Wij hebben een stokke kinderstoel.
Je kunt wel goede verkleinstukken erbij kopen, zodat ze beter kunnen zitten.
Ik vind in ieder geval de stoel ideaal om ook nog op latere leeftijd te gebruiken, zo kunnen ze goed bij de tafel en hebben ze een goede zithouding.

Liefs, Anne

Wij hebben 1 kinderstoel van bambino (kruidvat) en 1 van de babydump, een merkloze geloof ik. We zijn het meest tevreden met de bambino. En ze kosten niks!

Groetjes

Wij hebben ook 2x een tripp trapp staan.
Laatst hebben we er eentje voor onze uk gekocht die was toen ongeveer 9 maanden en kon net zitten. De nieuwere tripp trapp heeft een vernieuwde babyset deze moesten we helaas kopen omdat de oude babyset niet op de nieuwe tripp trapp kon, ik moet zeggen hier hebben ze zeker meer steun in. En ik zou het knap vinden als hij hier uit kan klimmen, onze dochter kreeg het wel voor elkaar bij de beugel van de tripp trapp.

Groet, Cora

We hebben ook 2 stokke stoelen staan. Mijn ouders hadden eerst er een van de kruitvat, maar daar kon Danielle toen ze klein was niet goed in zitten en Sanne heeft het zelfde probleem met die stoelen. Voor mijn ouders toen ook maar een stokke gekocht via marktplaats.

Succes met de keuze

Wij hebben ook de triptrapp van Stokke en ben daar erg blij mee. Heb beide eerst met eten in de wipstoel gezet en toen ze goed konden zitten in de kinderstoel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

vindt overigens wel een nadeel van de nieuwe tripp trapp daar past de tafelblad niet over het babyset heen. Dit kon wel bij het oude systeem…

Wij hebben een houten van tiamo. Gaat we; pas echt goed als ze goed los kunnen zitten. Voor die tijd stoelverkleiner en opgerolde handoeken als versteviging. Vriendin van mij had zo’n bloom en die vond hem in de babytijd wel handig maar voor de peuterleeftijd echt een ramp.

Groetjes Ramona

Bloom al afgewezen

Verder hebben wij triptrap staan maar ga ik eens op zoek naar mogelijkheden voor een tafeltje eraan oid… Volgens mij zijn die later erbij gemaakt?!

Klopt je zou even kunnen googelen op playtray.

Super… Bedankt voor tip!

Ik ben er vandaag achtergekomen dat de babyset van de nieuwe tripp trapp er zo uit kan klikken (ik was er helaas niet bij toen de stoel in elkaar gezet werdt )de stoel hoeft niet los gemaakt te worden. Dit moest eerder wel met oudere versie voor je de beugel eruit kon halen. Dus de playtray is gemakkelijk te gebruiken.
Ik gebruik de playtray voor de 4,5 jarige nog steeds ideaal met kleine/verfen ed. Je gooit dat ding onder de kraan klaar is kees niks valt op de grond ideaal met die opstaande rand…

Groet,