Kinderstoel

Hoi hoi…

Ik heb via via gehoord over een kinderstoel die je op elke stoel kan zetten. Dus makkelijk is om mee te nemen als je ergens ga eten of naar vrienden oid toe ga. Nu weet ik alleen niet hoe dat ding heet en waar je het kan kopen?! Is er iemand bekend mee? Iemand enig idee wat ik bedoel? Anders ga ik maar brutaal zijn en die persoon gewoon bellen maar dacht misschien kunnen jullie helpen?

Google ook geen uitkomst??

Groetjes,

Michèle

hahaha bedankt voor tip… maar kan het niet vinden

Als je deze zoekfunctie intypt: kinderstoel op gewone stoel krijg je zo’n 4.000 hits

Groetjes,

Michèle

mmm ga nog een keer zoeken… sorry!

Hoi hoi,

Ik zelf heb de kids Kit. Super handig dit reiskinderstoeltje. Op iedere gewone stoel te bevestigen met riemen. (Zijn ingesloten) Inklapblaar.
Alleen vindt ik zelf dat hij erg groot is om mee te nemen met de kinderwagen.
Ik ga nog wel eens een dagje naar mijn vriendin met OV. En dan is je reismandje van je kinderwagen al snel gevuld als dat ding mee gaat.
Kijk maar eens op MP daar zie je ze ook staan.

Ik weet niet of je deze bedoelt:S

Groetjes Cora

Geeft niet, ik moet zeggen in ben best goed in dingen zoeken op het net vandaar. Ik zag wel een paar sites onder die zoeker.

Groetjes,

Michèle

En mocht het nog niet lukken moet je even op Sack’n Seat zoeken. Dat is denk ik wat je bedoeld. Ik heb ze eerder gezien en ik zit er ook over te denken zoiets te kopen, ik weet alleen niet hoe goed ze moeten kunnen zitten daarvoor. Morgan is nu 8 maanden dus denk dat ze over een maand of 2 goed zit enne ze gaan lang mee.

Groetjes,

Michèle

volgens mij staan er 3 op marktplaats?? daar heb ik maar even naar gemaild… dus hopelijk voor een spotprijsje te koop… het is natuurlijk maar iets om erbij te hebben maar wel ideaal! bedankt voor het meedenken!!

hoi hoi

Hou er wel rekening mee dat ze niet op alle stoelen passen
De Sack ’n Seat past over de bovenzijde van een stoel en valt tegen de rugleuning aan. Een stoel van ca. 45 cm hoog is maximaal.
Als je de sack ’n seat over een stoel van 60 cm hoog hangt, zal er een kussen van 15 cm dik onder moet liggen.
De sack ’n Seat is verstelbaar om het kindje vast te zetten aan de stoel maar dus niet in hoogte.

Dit is de info die ik wel mee kreeg als ik de sack’n seat aanschafte.

Succes

Groetjes Cora

oh die sack’n seat die ken ik… vind ik echt een onding! sorry michelle maar misschien idee voor je om ook te kijken naar die andere stoeltjes die inklapbaar zijn. Wel wat meer ruimte om mee te nemen / sjouwen maar wel zeker meer waard! Die kids kit dat is meer wat ik bedoelde…

Ja snap ik Mini-boy, maar wij hebben geen auto dus bij ons is het echt allemaal sjouwwerk en deze is wel klein, maar ik moet zeggen morgan eet ook in haar buggy nu hoor enne meestal hebben ze in kindvriendelijke gelegenheden ook wel kinderstoelen denk ik. Maar ze kan toch nog niet goed rechtop zitten.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben ook die zak. bij prenatal vandaag. Nog niet gebruikt, maar lijkt me wel handig.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

het nadeel vindt ik dat je met die zak op veel stoelen niet kan zitten omdat veel leuningen te hoog zijn en je dan met de ‘zak’ heel hoog uit kom … dan zweven ze op de stoel…

Wij hebben een stoeltje wat je aan de tafel kan hangen, met rubberen grepen die niet kunnen verschuiven. Superhandig en inklapbaar! Wij hebben hem altijd bij ons als we op pad gaan met de kleine mevrouw . Wie weet ook een optie?
groetjes!

die hebben wij ook … ooit bij kruidvat gekocht… maarre beschadigd wel erg de tafel ondanks de rubberen grepen. En ook bij mijn ouders kan hij niet onder tafel omdat die tafel te dik is voor de afstand die er tussen zit

Zag nu wel dat ikea ook een simpel stoeltje heeft die je makkelijk mee kan nemen… met 4 losse pootjes en een zitting… nog geen 10 euro… misschien daar ff kijken…

Wij hebben nooit behoefte gehad aan een meeneem-kinderstoel. De dametjes gingen gewoon (afhankelijk van de leeftijd) in de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen of in de wandelwagenunit op het onderstel van de kinderwagen.

Die ene keer dat je bij anderen eet, zonde van het geld om er speciaal iets voor te kopen.

Je zou evt. nog kunnen overwegen om deze opklapbare kinderstoel bij Ikea te halen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20145059

Of deze (ook makkelijk te demonteren):
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00069725
In zilver, wit, blauw en rood.

Groetekes, Sje

Jurian gaat nog best vaak naar familie om te eten oid als ik dan ben werken… maar nooit altijd naar dezelfde… dan is het vaak wel makkelijk om iets mee te nemen waar hij in kan zitten aan tafel… die 2e die jij in je link vermeld die bedoel ik… ideaal ook om schoon te maken en evt voor buiten te gebruiken ipv de houten meegroei die ik binnen heb… dus denk dat die het wordt. Veel vrienden die nog geen kindje hebben etc… dus lijkt mij persoonlijk wel makkelijk

Ja prima stoeltje hoor die 2e. Vriendin van mij heeft hem ook en neemt hem bijv. ook mee op vakantie.

Die stoeltjes hebben ze in het Ikea-restaurant ook staan voor gezinnen met kleine kindjes.

Groetekes, Sje