Kinderstoel?

Even een vraagje: wanneer mogen ze eigenlijk in een kinderstoel?

Niet dat we dat nu al doen hoor, maar Anouk kan al redelijk goed zitten. Ze zit het liefst altijd rechtop op schoot en ook in de wipstoel gaat ze telkens rechtop zitten i.p.v. lekker achterover te hangen (alleen als ze heel moe is).

Heb eigenlijk geen idee vanaf welke leeftijd dit mag? Wij hebben zo’n trip trap die je helemaal kunt verkleinen, dus ze zou er wel in kunnen maar misschien is dit slecht voor de rug?

Grt, Sabine

Zodra ze zelf behoorlijk kunnen zitten (meestal rond een maand of 7) mogen ze in de kinderstoel. Niet te lang, want dat is nog niet goed voor het rugje, maar je kunt dan wel in elk geval de maaltijden/fruithapjes geven terwijl ze in de kinderstoel zitten.

Groetekes, Sje

die van mij zit al vanaf 4 maanden in de kinderstoel , ik heb er zo een die je kan kantelen , ideaal ding , heb je er ook langer wat aan en ze zit meteen bij ons aan tafel
maar als ze zelf kunnen zitten , en blijven zitten dan kunnen ze in de kinderstoel
winkelwagentje en op de fiets , nou leuk is dat hoor!!!
ik ga morgen haar voor het eerst in een winkelwagentje zetten hihihi zo gezellig

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Mijn kindjes zijn met ongeveer 7 maanden in de Trip trap kinderstoel gegaan. En ik weet niet of je ook zo`n verkleinkussentje hebt maar als je die ook nog erin doet en de beugel ervoor dan kunnen ze heel goed zitten. Ik vind het echt een ideale stoel Eerst met kussentje en beugel. En nu gebruik ik hem zonder kussentje maar nog wel met de beugel en als ze later groot zijn de beugel eraf en dan als gewone stoel aan tafel erbij.

liefs van Diana

Wij hebben een chicco kinderstoel voor senna. Deze kan in 7 standen omhoog en laag en evt. gekantelt worden naar achteren.
Senna zit eral in sinds een maand of 2 denk ik, dus met een dikke vijf maanden, maar zij zat al snel erg stevig.

Groet Vanessa mama van Senna.