Kinderpartijtje kaitlyn help me

zondag doet kaitlyn haar partijtje geven van 11 uur tot 3 uur…

nu wil ik gaan dobbelen die dan 6 gooid mag kadootje geven,maar er komen 8 kindjes zal dit niet te lang duren???

heb nog nooit thuis gedaan en nu met kaitlyn doe ik dat voor het eerst he.

onder het dobbelen gaan we cake eten en rond 1 uur pannekoeken

en ja als ze snel klaar zijn met eten gaan we mokken schilderen
maarja stel dat ze dat afragelen zit ik nog met de resterende tijd

wie heeft nog leuke tips

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Als je niet wilt dat ze te snel klaar zijn met de mok, is het dan een idee om ook van dat schilderen een wat uitgebreider project te maken? Dus niet zomaar zelf iets laten verzinnen, maar bijvoorbeeld een thema ervan maken. Dus sprookjes, of dieren, of bepaalde vormen. Dus dat op elke mok vierkantjes, driehoekjes, rechthoekjes, rondjes, sterretjes etc. moeten staan. Gewoon een soort spelletje van maken.

Dan zijn ze daar sowieso al intensiever mee bezig en heb je waarschijnlijk geen extra activiteit meer nodig.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

mocht het met het gooien van de 6 niet lukken, dan neem je er een getal bij. Wil je er een beetje meer spanning in gooien dan doe je bv bij het gooien van ( noem maar wat ) nr 2, dat alles moet omdraaien ( dus eerst met de klok mee gooien, en als iemand 2 gooit, de andere kant op tot er weer iemand 2 gooit enz enz ) Joh en de kids amuseren zich wel ook al heb je een half uurtje tijd over.

hiihi ze wil stoelen dans erbij doen

dus heb maar ff vingerpopjes gekocht degene die afvalt krijgt poppetje en de winnaar een madaile

ook weer opgelost toch

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tijd over?
Spijkerpoepen
Koekhappen
Sjoelen
Weet niet of je twister hebt (zijn ze misschien nog wat jong voor)
En idd stoelendans blijft leuk!

Of misschien een minidisco?

Groetjes Mim

Hihi leuk hoor zo te horen.
Mim gaf al goed tips inderdaad en Astrid ook, ik heb er niets aan toe te voegen.
Heel veel plezier alvast.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Dit gaat helemaal goed komen, veel plesier alvast!!

Groetjes Nathalie & Co