Hallo allemaal.
Sorry,heb dit bericht verwijderd.
Groetjes Eljada
Gewijzigd door - eljada op 28 Nov 2003 08:43:08
Hallo allemaal.
Sorry,heb dit bericht verwijderd.
Groetjes Eljada
Gewijzigd door - eljada op 28 Nov 2003 08:43:08
Ik vind dat je zo’n geval altijd het zeker voor het onzekere moed nemen, want zulkde dingen kunnen idd wijzen op kinder mishandeling.
Kijk anders ook even op: http://www.stopkindermishandeling.nl/
http://www.hulpnet.com/misbruik/landnummer.htm
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)
Hoi Eljada,
Dat bazige gedrag, speelgoed afpakken etc. kan voortkomen uit het feit dat ze nog niet goed kan praten.
Kinderen kunnen daar érg gefrustreerd van raken (logisch ook, als je je niet verbaal kan uiten).
Ze kan daardoor ook heel negatief zijn en doen.
Ik weet dit allemaal door dat gedoe met Stephan en nog niet kunnen praten. Ze hebben mij dit verteld enzo, dat kinderen dan zo kunnen gaan doen na verloop van tijd.
Zeker als je al 4 jaar bent zoals dat buurmeisje!
Maar ik ken de situatie veder niet.
En dat ze er onverzorgd bij loopt geeft jou natuurlijk geen prettig gevoel, dat zou ik zelf ook hebben.
Ik zou zeker eens kijken op de site waar Diana het over had en je ogen goed open houden.
Je weet het tenslotte nooit.
Maar ik dacht ik vertel het je toch even (dat eerste gedeelte).
Hou je ons op de hoogte?
Liefs, Bianca
Hallo Eljada,
Tot voor kort pakte Lucas ook als eerste zwart om te kleuren. Dat pakt hij nog steeds veel.
Het gebeurd wel vaker. Blijft gewoon heel moeilijk. Weet ook niet echt wat ik kan adviseren, sorry
Groetjes Mim
Hoi Eljada,
Ik kan me goed voorstellen, dat je bezorgd bent hoor; maar vind je het niet een beetje “link” om dit zo op dit forum te plaatsen?? Stel je voor, dat je buurvrouw dit leest, of het via een ander hoort. Als er niets aan de hand is, komt het hard aan…
Kijk maar naar Armanda…
Tuurlijk is het nooit verkeerd om een situatie goed in de gaten te houden, begrijp me niet verkeerd hoor !
Groetjes, Brenda Reurink
Ja, dat wat Brenda zegt schoot ook nog even door mijn gedachten.
Je bent hier tenslotte niet anoniem (zie je profiel).
En stel dat je buurvrouw verder wel goed voor dat kind blijkt te zijn dan komt dat inderdaad hard aan denk ik.
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
Maar het is en blijft moeilijk vind ik.
Kijk maar eens naar dat gezin in Roermond, waar de vader het huis in brand had gestoken en er ZES kinderen zijn omgekomen.
Terwijl ze hulp hadden van allerlei instanties en de politie op de hoogte was, maatschappelijk werk, kinderbescherming etc. etc.
Dat is toch ERG ???
Maar ja, toen kreeg je die discussie over “privacy” enzo.
Kortom: het blijft moeilijk…helaas!!!
Groetjes, Bieb
Hallo…
Oeps…had ik niet zo gauw aan gedacht.Stom van me.Ik ga zo even op die site kijken.En zal voor de zekerheid toch maar even het bericht verwijderen.Al lijkt het me vrij sterk dat ze hier kijkt,maar inderdaad je kunt beter voorzichtig zijn.
Bedankt voor jullie reacties!!!
Groetjes Eljada