Kinderlogica WHAHA!

We hebben zooo gelachen om Eliza

Kennen jullie die handsokken van de EMTE?
Dat zijn 24 dieren, Eliza heeft de helft ongeveer.
Ze doet vaak met spelen z’n sok om dr hand en laat me dan schrikken door opeens met z’n sok achter me te staan en roept dan ‘KIP KIP KIP’ of gaat gillen omdat er een slangsok op de grons ligt, dan schrik ik ook echt en dat vind ze prachtig natuurlijk!
Maar het leukste was, toen ik vanmiddag meedeed met de sokken had ik de krokodil om mijn hand gedaan en wilde ik Eliza pakken : 'kijk uit Eliza een krokodil!!'
Eliza : eerst een grote zucht en zegt erna met een geirriteerd gezicht : 'Nee mamaah… een SOKKODIL’
HAHAHA!!!
Een sok in de vorm van een krokodil is een sokkodil, logisch toch??

Groetjes Shirley

Hahaha, wijsneusje!

Hier hebben we zo’n grote knuffelkrokodil van ikea waarmee de kids altijd met papa dollen, die is benoemd tot krokoDOL

hihihihihi … als je dat maar weet mamma !

Fabienne heeft ook een paar van die sokken en ze vind het 't leukste als wij ook zo’n sok aan doen en we naar elkaar gaan happen, hilarisch!

Groetjes Esther

Wat grappig! Hoe jong ze ook zijn, ze hebben al humor gewoon. Top!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hahahaha, ik zou me ook rot gelachen hebben, geweldig die kinderlogica! enne ja heel logisch! en eigenlijk heeft ze nog gelijk ook en dat weet ze haha

Hihi zeker grappig.

Het blijft leuk die kinderlogica.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Het was echt heel leuk ja en ze blijft het zeggen

Hier vind Eliza ook het leukst als we die sokken om ons hand doen en dan achter elkaar aan rennen om ste beurt met de slang gaat je pakken enz.

Liefs Shirley

Prachtig!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie