Kinderlaarsjes met wijde schacht?

Misschien een btje rare vraag zo tussen alle andere topics, maar ik ben op zoek naar kinderlaarsjes met een wijde schacht. Kan nergens winterlaarsjes vinden die mijn dochtertje past. Ze is nogal flink, een echte hollands glorie zeg maar waardoor ik de risten maar tot halverwege dicht krijg.
Weet iemand of dit bestaat?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,

[img]http://lilypie.com/pic/090526/EYTm.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/rhSHp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Wij hebben laatst bij de Van Haren laarsjes gekocht voor onze dochter.
Zijn net als die van Jorg met veters én een rits dus dat zou moeten lukken.
Nadeel van deze is wel dat t geen echt leer is, en ze er wel zweetvoetjes in heeft…
Ze heeft ze dus ook niet heel vaak aan, alleen onder een jurkje/rokje anders toch dr goeie schoenen.

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Red Rag heeft laarzen met ruime schacht.

En anders net zoals Bakmama schrijft, laarzen met vetersluiting en ritssluiting kopen. Dan heb je het gemak van de ritssluiting en met de vetersluiting kun je de schacht op maat maken. Die veters hoeven dan daarna in principe niet meer los. Je hoeft alleen de rits te gebruiken.

Groetekes, Sje

Ik heb voor Nora, die ook stevige kuiten heeft, laarzen van het merk Jochie gekocht.
Echt leer, veters en rits. Wel behoorlijk aan de prijs…

Succes met je zoektocht!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ligt ook een beetje aan de maat die je zoekt, onder de 22 is er weinig te vinden…

maar voor boven de 22 heb ik ze bij Taft gezien, die hebben een hele brede bovenkant. Ik denk dat ze bedoeld zijn om losjes om de kuiten heen te vallen, maar goed… ze zijn dus wel breed.
Ik heb nu laarsjes van Kanjers zijn ook redelijk breed, emma heeft ook goeie kuiten (van mama). en bij Nelson hebben ze hele stoere van orange babies, die zagen er ook vrij breed uit.

groetjes Gidget

@Suzsje: mijn ervaring leert dat het niet zoveel uitmaakt voor zweetvoeten of je leer of geen leer hebt qua schoenen, mijn oudste heeft toch wel zweetvoeten(ook de Geox maken helaas geen verschil)… het gaat dus helaas niet voor iedereen op…

Ik heb gewoon laarsjes van Van Haren voor Lisa, ook met veters en rits, misschien toch een goede oplossing!