Kinderkledinghangers

Hallo,

Naomi word nu bijna 4 en nu zit ik met het probleem van hangertjes. Zij heeft voor haar kleren nog steeds het formaat van babyhangertjes maar ze zijn te klein voor haar kleren. Hangers die volwassenen gebruiken zijn te groot en ik krijg geen tussenmaat gevonden.
Kan iemand mij misscien een tip geven waar ik ze wel kan halen???

Diana.

hoi hoi
Er zijn tegewoordig hangers die je stellen kan. Er was een vader die zich ergerde dat de kleren steeds van de babyhangers afvielen toen dat het kind grotere kleren kreeg. Daarom had hij deze verstelbare hangers uitgevonden(las ik eens in een tijdschrift van kinderen of Wij) Weet alleen even niet waar je ze kopen kan. groetjes chantal

chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 14 May 2008 11:59:26

bij c&a kan je ze vragen,heb paar jaar terug hele zak vol van gehad

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik bewaar inderdaad ook altijd de hangertjes die ik bij kleertjes krijg. Als je kleertjes vanaf een bepaalde maat koopt (110 geloof ik) zitten er sowieso grotere hangertjes in. Een maat tussen baby en volwassen in.

Groetekes, Sje

Hoi,

weet niet of jullie een Action in de buurt hebben maar daar hebben ze hanger in de tussen maat di je bedoelt per 5 verpakt meer iets van 2 euro. In roze en blauw.

Groetjes

lon106

Hoi Ion,

Bedankt voor de tip, mijn schoonmoeder woont in someren en daar is ook een action zal haar eens vragen of dat ze ze voor me mee wilt nemen.

diana.

Ik heb hangertjes van de H&M als ik ze nodig heb dan vraag ik erom en krijg ik ze

ze waren laatst bij de AH in de aanbieding.

Hallo, bij de ikea hebben ze ook leuke hangertjes in een fijne maat.