Nou, hebben we er weer een topic over hoor
Maar ik wordt er niet goed van!
Seth is flink gegroeit de laatste paar weken, ik woog hem en hij weegt nu 11,9 kg en hij was maar liefst 90 cm lang! Vandaar dus dat zijn spijkerbroeken nu precies pas zijn. En we zijn op zoek naar nieuwe, maar wat een drama!
Hij heeft echt al veel broeken aangehad, maar niets past (ook niet na insnoeren met elastiek). Ik wacht nu maar tot zijn broeken echt te krap zijn, en ga dan maar weer kijken.
Het enige broekje wat hij paste was een witte lange broek, maat 92 (wel nog genoeg pijp over), maar deze was 50 euro en ja… misschien een zeurpiet, maar dat vind ik echt teveel geld voor een (witte!!) broek.
Vervolgens gingen we naar de h&m, waar ze de maten veranderd hebben: ze hebben nu combi’s gemaakt: 98/104 nou jurkjes dus voor Seth, verschrikkelijk!
Maargoed 86/92 ga ik niet meer kopen, want dat is over 3 weken te klein.
Ook hadden ze leuke korte broeken, nou maat 86(!!) heb ik voor hem meegenomen. Gelukkig zie je dat niet bij korte broeken Maar maat 80 had hij ook gepast.
Daarnaast ben ik wel geslaagd voor een jasje, daar ben ik wel blij mee! Deze heeft hij dan wel weer in maat 110 (maar ik twijfel nog of ik toch niet 104 zal halen), kun je nagaan hoe erg die maten verschillen, zelfs binnen 1 winkel!
Welke maat hebben jullie kindjes nu, en kunnen jullie daar een beetje fatsoenlijke kleding in vinden?
Liefs, Anne