Kinderfeestje


#21

25.- voor een “gewoon neefje of nichtje”?
Dat vind ik dan weer best behoorlijk…wij zitten daarbij rond de 10.-
Ik heb 1 neefje “van mijn zus” en dat is mijn petekindje en die krijgt voor 50.- met zijn verjaardag. (krijgt Aaron ook weer terug van mijn zus met zijn verjaardag)

Gr, Danielle


#22

@Danielle: Het scheelt wellicht dat wij maar 1 neefje hebben en verder niet Familie is hier: ouders, broers/zussen met aanhang en ons neefje.

Liefs, Anne


#23
quote:
Alhoewel het me wel opvalt dat er steeds minder leuke kadootjes zijn voor die prijzen...

Liefs, Anne


En toch kan ik bij de Action nog altijd heel goed slagen voor cadeautjes voor dat budget.

Groetekes, Sje


#24

@Danielle, ik bedoel mijn eigen neefje en nichtje, van mijn zus. Niet miijn eigen neven en nichten, die zijn al behoorlijk oud haha en daar kom ik niet eens op hun verjaardag. Ik vind dat geen gewone kinderen, voor mij zijn ze heel speciaal omdat wij een klein gezin hebben en ik heel hecht ben met mijn zusje. Eva en Max krijgen ook die bedragen van mijn zus. Aan mijn vriend zijn kant geven ze ook voor minder geld, wat prima is natuurlijk!

Vroeger kreeg je altijd 5 gulden van kinderen, tegenwoordig is dat 5 euro. Is wel meer dan 10 gulden! Maar toch kun je er erg weinig voor kopen vind ik. Eigenlijk belachelijk toch? Ik ben toch niet van plan om steeds 10,- neer te tellen hoor, het moet wel een beetje leuk blijven!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#25

Sorry het is aangepast… Voortaan eerst checken.

Hier doen wij neefjes/nichtjes van zussen/broers 7,50. Wij hebben grote familie dus met zijn 11e leuk bedrag om wat uit te zoeken. eigenlijk nog te gek…

Andere kant hebben we een gezamenlijke rekening waar iedereen geld op stort en elk jaar is er iemand verantwoordelijk voor die pot … En hij / zij zorgt dus jaar lang voor alle kadoos …


#26

Hier ook meestal zo rond de 7,50 voor cadeautjes. Familie tussen de 7,50 en 10,- en kinderfeestjes max. 7,50

Voor mijn ouders meestal meer, maar niet echt een vast bedrag. Als we wat leuks zien kopen we het gewoon. Wel met een max. van 40euro ofzo hoor. Maar kan best zijn dat ze het ene jaar iets van 10euro krijgen en het andere jaar dus 40! Het gaat om het gebaar toch?

Voor onze eigen kinderen hebben we ook geen vast bedrag, maar probeer het wel gelijk te houden. Als de 1 een duur cadeau krijgt, dan de ander ook. En dan zal het het jaar daarop weer wat minder zijn waarschijnlijk.

Hihi, tja die kinderfeestjes beginnen meteen als ze op school zitten hoor! Vanaf volgend jaar zal je er zelf ook aan moeten geloven hahaha

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#27

Wij hebben afgesproken met ons neefjes en nichtjes, de kinderen van Chris zn zussen… om 5 a 7.50 euro te doen… Doen hun een keer meer terug aan Noah of Joël moeten hun weten,maar zoveel geld hebben wij nou ook weer niet… zijn wel weer 4 verjaardagen dicht op elkaar…

Maar ik heb demoeder van het jongetje gevraagd wat hij graag wou hebben, en een autootje was goed… Als er maar wielen onder zit zegt ze haha…
Nou dat word makkelijk… Denk ik… Hij heeft een Cars tas, en een Cars shirt aan… dus misschien iets van Cars ofzo…

Liefs, Melanie



#28

Oh… ik bedenk me nu opeens dat dat morgen al is… Oh Oh…Zal ik morgen ochtend maar direct naar de speelgoed winkel gaan… We hebben de intertoys - boek weer gekregen… en daar staan hele leuke dingen in… voor weinig geld…

Zo is Noah helemaaaaaaaaaaaal gek van Lego… Lego op Youtube, Lego bij opa en oma en lego hier thuis… Hele dag niks anders dan legoooooooo… En zag ik nou gister toevallig een hele gave lego auto (groot) voor maar 10 euro… Die koop ik alvast voor Sinterklaas denk ik…

Liefs, Melanie



#29

Wij hebben nog geen kinderfeestjes gehad maar persoonlijk vind ik 5 euro ook prima. Daar kan ik hele leuke dingetjes van kopen. Persoonlijk vraag ik altijd wat de wensen van een jarige zijn(tot nu toe neefjes/nichtjes/buurkindjes) en meestal vragen ze mij dat ook. Ideaal zo krijgt Rens dus met zijn verjaardag bijna alleen maar dingen waar ik zeker van weet dat hij het leuk vind. Ik schrijf het vaak ook op als hij iets noemt wat hij graag wil hebben. Zo heb ik vast ideeen met zijn verjaardag/sint.
Voor zijn verjaardag maak ik tegenwoordig een lijstje via lijstje.nl. heel handig. Kun je gewoon op de uitnodiging zetten zonder dat je daar constant over na hoeft te denken wie je wat vraagt. En koopt iemand iets van het lijstje dan kan dat worden afgestreept van het lijstje. Erg makkelijk.
Neefjes en nichtjes krijgen hier dezelfde bedragen(wij hebben er 14) anders word het echt te gek. Wij hebben een groete familie

Groetjes Ramona


#30

En, hoe is het kinderfeestje gegaan>?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#31

Ohhh sorryyyyy ben helemaal vergeten om hier weer te kijken…

Het kinderfeestje is goed gegaan geloofik…Noah vond het in iedergeval erg leuk!
Ze zijn naar een speeltuin geweest met heeeel veel zand, dus er moest savonds ook echt gedoucht worden haha… De jarige had 4kindjes uitgenodigd dus dat viel nog mee…Ik zal ook maar vast gaan na denken over een kinderfeestje voor Noah straks! Pff

Liefs, Melanie



#32

4 kindjes valt idd heel erg mee.

Fijn dat het zo’n geslaagd feestje was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers