Kinderfeestje organiseren

met een niet al te groot budget hihi

aangezien mijn oudste alweer 10 word aan het einde van de maand wil ik graag een kinderfeestje geven maar heb geen geld om een buiten activiteit te regelen , helaas, dus zijn er creatiefe moeders (ik weet dat die er zijn hihi) die mij uit de brand kunnen helpen?

before you judge me, try hard to love me

Zoek even op kinderfeestje. Laatst heeft Bakmama ook een topic geopend om ideeën op te doen. Hoef ik niet weer mijn hele verhaal te typen.

Groetekes, Sje

disco feestje ,slaap feestje
sieraden maken,bij xenos hebben ze hele leuke dingen voor weinig
elkaar opmaken mooie kleren aan en foto shoot maken

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn

bianca… ik heb drie jongens hihi denk niet dat ze zich willen opmaken haha
maar dat disco feest is indd wel leuk , als ik de zolder leeg zou halen kunnen ze zich daar gaan vermaken met muziek , heb je toevallig nog wat leuke tips om dat in te vullen, ik ben echt anti creatief kwa feestjes ,
als ik nou meiden had gehad , had ik ideeen genoeg hahaha

before you judge me, try hard to love me

(Thuis)Bioscoop feestje?

Meubels aan de kant, alle kussens die je maar in huis kunt vinden op de grond.
Gordijnen dicht en lichten uit en dan een film aanzetten.
Incl. popcorn natuurlijk!

Tussendoor pauze inlassen, want dat hoort bij de bioscoop dan spelletjes, quiz (over de film natuurlijk!), verkleden. Of natuurlijk de cadeautjes uitpakken als ze zo lang hebben kunnen wachten.

sorry,ik lees gewoon feestje en kijk niet eens of je meiden of jongens heb hahaha…goh wat een blunder en dat aan het begin van een mooi jaar haha

maar goed,aanvullen met wie het gekst kan dansen of wie heel mooi kan dansen,stoelen dans tussen door,karaoke

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn