Het verhaal van Ingairo’s verjaardags party! (5 jaar)
Vandaag is Ingairo jarig en mijn ma zou een verassing hebben.
Wat bleek ze had een verjaardags feestje georganiseerd.
De kinderen kwamen afgelopen zaterdag om 13.30 bij mij binnen gedruppeld. Het waren er in totaal 10!!
We gingen om 13.40 weg met 3 auto’s die van me zusje, mij en me vriend.
We reden met zijn allen naar de boerderij van mijn moeders vriendin wat tevens een camping is met grote speelplaats voor kids en heel veel dieren kippen , geitjes etc…
We gingen als eers alle cadeau’s uitpakken het was heerlijk weer dus we deden het buiten.
Daarna gingen we zingen voor Ingairo zingen .
Iedereen kreeg een stukje van Ingairo’s lekkere taart en wat te drinken, was een taart met zijn foto erop heel mooi zie de slideshow.
Daarna gingen we met zijn allen naar de knutselkamer, er werd uitgelegd wat er gedaan ging worden.
We zouden een mooi fotolijstje van hout maken en versieren met verf en glitters etc…
Dan zou er een foto van elk kind genomen worden zodat het plaatje compleet was.
Zie voorbeeld foto van Ingairo in slideshow.
Nadat iedereen klaar was met verven lieten we de werkjes opdrogen en gingen we naar buiten om zelf aardappelen te schillen met een speciaal schilmes voor de frietjes en de schillen mochten gevoerd worden aan de geiten en konijntjes.
Nadat de aardappelen helemaal geschild waren mochten de kinderen ze allemaal schoon wassen wat ook erg leuk was
Daarn lekker buiten spelen in de grote speeltuin, ondertussen nog een snoepje gegeten en gedronken natuurlijk want het was heerlijk weer.
Rond 17.00 uur waren de frietjes klaar en gingen we met zijn allen buiten in de eten ze mochten kiezen of ze er een frikandel of kroket bij wouden hebben.
Nadat iedereen alles opgegeten had hebben de kinderen nog ff buiten gespeeld in de speeltuin en daarna kreeg iedereen een lekker ijsje ze mochten natuurlijk zelf de smaak van de bol kiezen.
Nadat de ijsjes op waren was het 18.20 en moesten we snel met de weer naar huis aangezien de ouders al om 18.30 zouden komen om de kinderen op te halen.
Dus bij aankomst thuis was het al druk met de ouders in mijn huisje want we waren een beetje te laat
Ieder kind kreeg natuurlijk zijn eigen fotolijstje mee naar huis en een pakketje met van alles en nog wat erin (goed gevuld)
Al met al was het een hele mooie, leuke en gezellige dag geworden waarin de kinderen veel plezier hebben gehad.
Vandaag nog trakteren op school en hij heeft een geslaagde verjaardag gehad met heel veel cadeau’s.
Veel spullen van spiderman.
gr Debora
Hier een link van de foto’s kan je kopieren en in een adresbalk plakken.
http://www.slide.com/r/pbHfZnhu6z_RHGAA8lFDrEdJNa8hxpMx