Kinderen zo veel leren

…in een korte tijd!

Geweldig, ik geniet echt van Seth
Hij leert zoveel!
Zo is hij flink aan het praten, en zei laatst: Mama, kom dan.
Terwijl hij een paar weken geleden nog niet veel woorden zei.

En hij heeft zondag gewone puzzels gekregen van sinterklaas (die staat op de puzzel) en hij maakt nu al die met 4, 6 en 9 stukjes. Zo leuk!

Ook is hij zo leergierig en wil graag de kleuren leren, en wil alles tellen.

Zo, ik heb weer even opgeschept, haha! Maar ik vind het gewoon zo leuk om te zien dat hij ineens in 2-3 weken zoveel erbij leert

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat tof! Ik ben zo nieuwsgierig, over een paar weekjes mag ik je grote knul weer bewonderen. Hij heeft in een half jaar tijd vast heel veel geleerd als ik jou zo hoor!

Erik maakt echt nog geen puzzels, het boeit hem niets. Kletsen kan hij ook goed, dus dat moeten Seth en hij dan maar lekker gaan doen. Erik zegt tegenwoordig dingen als “stomme oma/papa/mama” en “ik vind dat heel vies” (over alle groentes). Dat moet 'ie Seth dan maar niet leren

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Leuk hè
Seth gaat met het praten Dylano dus ook al voorbij zucht

Maar ook Dylano zegt inmiddels een 3 woorden zin.
Oh nee joh Zijn er 3

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Haha, dit is ookde enige 3-woordenzin die ik heb gehoord hoor!
Maar het gaan ineens zo hard
Enne… zo te horen gaat Dylano dan ook vooruit.

@Mriek: Hoe kan het ook anders…
In een half jaar gebeurd er echt zoveel!
Misschien kan Erik Seth nog wat nieuwe woordjes leren, want zijn woordenschat kan nog wel wat vooruit haha.

Liefs, Anne

Is ook zo, in een half jaar kan er veel gebeuren. Ik heb zin in de 18e!

Groetjes,
M

Leuk is dat he? Gisteren rolde Eva’s glitterstuiterbal achter de bank. Zegt ze: ‘Mama stok halen’ en ze loopt naar de gang, waar een stok lag die als kapstok moet gaan dienen. Gaat ze op haar buik voor de bank liggen en gaat ze met die stok naar dat balletje ‘hengelen’. Ze sloeg 'm naar de zijkant. Toen had ze 'm! Ik vond dat ook zo knap, hoe ze zelf tot die oplossing kwam! Ik sta ook elke keer versteld van wat ze opeens allemaal kunnen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Geweldig he al die dingen die ze leren. Zo knap hoe ze steeds meer dingen zelf vertellen, oplossen en onthouden.

Ik heb ook echt zin in de 18e Mriek. Ben heel benieuwd hoe Erik er weer uit ziet. Op je hyves ziet hij er ook alweer een stuk groter uit dan de laatste keer in de apenheul!

Groetjes,
Sandra

Goed hoor van Seth, dat ie nu al zo goed kan puzzelen! Ineens kan het idd heel snel gaan, dat weet ik nog van Nikki! Die maakte toen ze 3 was al puzzels van 100 stukjes en dan kwamen ze op de PSZ aanlopen met van die houten dingen hihi! Dat was natuurlijk helemaal niet meer interessant! Lisa gaat ook erg snel, ze praat veel en goed en ze maakt van die houten puzzeltjes…

@Sandra, hij is zeker een stuk gegroeid. Dat zijn ze ongetwijfeld allemaal, ik ben nieuwsgierig!

Groetjes,
M

Jep, ik heb er ook zin in!
En Jesse en Tim waren al aardig gegroeit, dus Erik ongetwijfeld ook

Heerlijk hoe die kids zo vindingrijk kunnen zijn!
Liefs, Anne

En ook wij hebben er zin in!

Liefs

Gelukkig Kikie

Groetjes,
M

Fijn dat jullie er allemaal zin in hebben de 18e! Gaan jullie weer iets leuks doen? Wij willen dan als ‘thuisblijvers’ wel weer foto’s zien he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We gaan naar zo’n binnen speeltuin (net als waar Tim, Jesse en Seth laatst geweest zijn), alleen dan in Apeldoorn, zadat vriendje Erik ook gezellig mee kan spelen
Enne we zullen foto laten zien, hoor!

Liefs, Anne

Uiteraard volgen er foto’s!

Groetjes,
M