… stond nu vandaag dus in de telegraaf… dat ze bemerken dat er steeds meer kids meegaan naar een festival (nou ja ik neem me kind ook mee naar koninginnedag, tussen de housende mensen… ) ik vond het nogal wit-zwart getrokken…
ze komen in aanraking met dronken en drugsgebruikende mensen ; is misschien zo, maar ja dan denk ik, je kunt ze niet in een gouwe kooitje stoppen, die mensen gaan ze zowieso wel een keer tegenkomen (bovendien, heb ik daar met koninginne dag geen last van gehad, waren er misschien wel een hoop, maar tegen me kind waren ze allemaal superlief ! )
papa of mama loopt dronken achter de kinderwagen: never ! dat gebeurt bij ons dus niet, ik drink wel een wijntje maar als zij meegaat, is het bij ons zo dat we niet gaan lopen zuipen, klaar gebeurt niet, dus drugs al helemaal niet !
kind word moe en gaat janken en krijsuh: … da gebeurt bij ons ook nie, want met koninginnedag hebben we ingepakt toen ZIJ moe werd… kijk wij wilde misschien liever blijven maar ja kindje gaat voor !
en je hoeft de oppas nie te betalen, nou sorrie hoor, … maar ja ik heb geen betaalde oppas dus daar doe ik het ook nie voor !
ik heb liever dat mijn kind weet wat een festival is, en weet hoe ze zich kan bewegen als er veel mensen zijn, dan dat ze dadelijk als ze 16 of whatever is, voor de eerste keer zelf wil gaan naar een groot evenement gaat… en compleet overrompelt is … door de drukte of whatever !!
(maar ja goed da’s mijn mening)
Pippy is geboren 17.07.2009