Kinderen en het laten inslapen van huisdier?

Pfffffffff ik zou hem zeker niet willen vervangen. Sepke heeft echt een vroendje nodig want alleen met ons kan hij zijn hondendingen niet doen en kunnen we wel de hele dag met hem blijven ballen whahaha ( alhoewel we dat eerder ook wel konden doen hoor wat hem betreft ) Sepke gaat morgen mee en we zullen zien of het klikt met lucky, mocht dit zo zijn dan komt ze mee en als we twijfel niet. We zullen wel zien maar Maxje blijft Maxje. Me broertje heeft een pagina voor hem gemaakt en daar heeft hij het gedichtje opgezet wat ik van Bieb had gekregen. Vond het wel lief van hem , maar ik ben toch niet helemaal van het getuttie verder. Maar ook me broertje was gehecht aan Maxje en Max was overduidelijk ook dol op hem, was de enigste waarbij Max op schoot sprong terwijl hij donders goed wist dat dat niet mocht hihihihi. Zo kan ook hij er een beetje mee overweg denk ik.
www.maxje.nl.nu

Ps Els… Dank je voor de tip, ik heb het meteen net besteld. Was een verzamelboekje waar nog 2 verhaaltjes in staan eenje van kikker is verliefd en vandaag is het een speciale dag.
Ben benieuwd wat ze ervan vind, lief van je dat je daar aan dacht.

Gewijzigd door - Asje op 01 Jul 2006 22:13:11

Lief toch Astrid, die site die je broertje heeft gemaakt! Echt een mooie herinnering aan Maxje.

(staat overigens woensdag 30-6-6 op de site, daar zal vrijdag bedoeld zijn)

Groetekes, Sje

whahaha hoezo ikke is verstooid door alles, we hadden het dus niet gezien. De lieverd had echt een treur muziekkie erbij gezet, pfff kan ik dus echt niet luisteren nu met die foto erbij dus die heeft hij op mijn verzoek dan gelukkig weg gehaald.
Zal het eens effe laten wijzigen.

poe assie en daan . het is niet niks geweest. maar max heeft een mooie waardig rustig plek gekregen .ik vindt het een heel mooie gebaar .hoe jullie het hebben gedaan .en er is geen tweede max meer .heel veel sterkte en dikke knuffels van hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wat goed zeg hoe jullie het allemaal gedaan hebben.
Ik hoop dat jullie het snel allemaal een plekje kunnen geven en dat je
er alleen maar goede gedachtes bij hebt als jullie eraan terug denken.

Ik heb dit topic bewust een aantal dagen overgeslagen sorry daarvoor…
Vond het wat moeilijk te reageren, het gebeurd de laatste tijd zo vaak dat er dierbaren heengaan, of het nu om een mens of dier gaat, het daat om iemand waar je veel om geeft, en dat is en blijft gewoon kl*te…
En ik kan ze zelf van het afgelopen jaar niet op 1 hand tellen, tis zoveel de laatste tijd pffff.

Daan, Astrid, Evianne Jessin allemaal sterkte met de verwerking van het verlies van jullie lieve maxje!!

Ik denk aan jullie…

Groetjes Nathalie & Co

Ach meissie toch, geeft toch niet… niks geen sorry dus. Ik heb van al het gebeurde natuurlijk wel een kater hoor, pfffff het heeft er bij mij flink op ingehakt. Zal wel effe duren ookal hebben we inmiddels een nieuw dinnetje erbij. Maxje blijft Maxje , mijn eigen eerste super tof hondje en er is niemand die dat vervangen kan voor me. Ik was ook erg sceptisch om te gaan kijken naar dit hondje, we zijn toch gegaan en ik had me voorgenomen dat als dit hondje me hart kon veroveren zo vlak nu na Max ( want ik had er eigenlijk helemaal niet zo`n behoefte aan zelf ) dan mocht ze komen. Nou nu is ze dus hier. Vreugde en verdriet tegelijk eigenlijk.

Hoi meis, was ff naar Egmond vanaf gisterenmiddag tot vanavond, dus heb net even bijgelezen.
Wat heerlijk dat Sepke er nu een lief dinnetje bij heeft
Fijn dat ze toch jou hart heeft kunnen veroveren, ook al staat ze verder natuurlijk volkomen los van Maxje.
Ik ga gauw eens op de site kijken, lief van je broertje joh!
Hoe vind Evianne het verder trouwens allemaal, zo met het nieuwe hondje erbij?
En dat Maxje er niet meer is?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat fijn dat er meteen een nieuw vriendinnetje voor Sepke is. Zijn de twee helemaal gelukkig met elkaar of merk je nog wel aan Sepke dat hij Maxje mist?

Groetekes, Sje

Toen ik vanochtend aan Evianne vroeg wat er nu met Max was gebeurd, zei ze dat de dierenarts ( normaal zegt ze dierendokter) hem dood had gemaakt en hij nu in de doos in de kuil ligt. Ik heb dr uitgelegd dat de dierendokter Max niet dood heeft gemaakt, maar nog was komen kijken of hij pilletjes had om hem beter te maken. Maar die had hij niet, Max was te ziek. Dit lijkt ze wel te accepteren. Wel maf want de spuitjes heeft ze niet gezien. Ze heeft gezien dat max nog rondliep en ineens lekker en heel rustig naast Daan is gaan liggen.
Maar nogmaal, de komende tijd zullen we stukje bij beetje zien wat Evianne er voor een draai aan gegeven heeft. Ze vind het wel leuk dat Lucky er is.

Sepke is echt wat van slag, hij was mee naar dr kijken. Niet zo`n best plan eigenlijk want hij kan wel tegen de auto, maar we doen het haast nooit. Dus deze spanning bovenop het missen van Maxje was niet zo handig van ons. Hij ontwijkt haar niet, maar gromt op alles ( deed ie al zeker de laatste 2 dagen ). Maar ik denk dat het wel goed komt. Lucky is er niet van onder de indruk, ook niet van de katten trouwens. Ze kachelt lekker achter ons aan en komt regelmatig effe een knuf halen en schooit weer verder. Dat Sepke Maxje mist is toch wel duidelijk want gisteren toen we er niet waren heeft hij zitten blaffen de hele tijd.
In principe is ze eerst op proef, maar we geven niet zonder slag of stoot op. Ze moeten immers even een nieuwe rangorde bepalen, dus ik wacht rustig af op de eerste vechtpartij, Max was immers de baas hier.
We zullen zien.

Spannend dus…
Arme Sepke, vind het toch ook wel sneu voor 'm hoor…
Hopelijk is de rangorde gauw bepaald en gaan ze samen veel lol beleven

Lieve astrid
ook ik had deze topic een beetje vermeden
Ik vind het zo rot voor jullie
Ik heb net alles toch gelezen nou kan je vertellen ik heb verschrikkelijk zitten huilen
Ik wil jou en Daan en je twee prulleke`s veer kracht toewensen
Leef erg met jullie mee
Net zo als de rest van de mensen hier
Dikke knuffel van ons

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Niet huilen, want dan begin ik ook weer. Ondanks dat Lucky er nu is, is me verdriet er ook nog. Lucky is natuurlijk wel een leuke welkome afleiding, maar Max is Max en die missen we enorm.
Evianne verteld oma vanochtend dat Max ineens vanzelf was doodgegaan, dus gelukkig heeft ze dat nu wel goed opgevat. Ook had oma steentjes gezocht thuis en die samen met nieuwen die ze net met Evianne heeft gezocht, bij maxje neergelegd.
Ik zal later nog eef een nieuwe topic voor Lucky maken want deze is voor Maxje. Is zo stom om hier ineens zo gezellie te kletsen over een nieuw hondje ( voor mijn gevoel dan ).
Missen doen we Maxje zeker, maar we hebben er wel vrede mee en dat scheelt enorm. Ik weet dat Maxje nergens anders wilde zijn ( liep wel eens weg maar kwam ook altijd vrolijk terug, maar ja die supermarkt in het dorp heeft wel lekkere luchtjes ) dus ik denk dat als ie lekker kan spoken, hij hier lekker verder spookt en van ons mag ie. hihihi
Je bent pas dood als je vergeten bent en dat zullen we zeker nooit doen.

Je hebt helemaal gelijk Astrid
Dus dan hoop ik maar dat Max heel veel spookplezier heeft bij de supermarkt
En het is wat jij zegt je bent pas dood als je vergeten bent
Mooie woorden
Heb ook nog even op de site gekeken
Nou ja brullen weer hoor pffff
Maar goed denk ook dat het het beste was voor max en heerlijk toch dat het thuis kon in zijn vertrouwde omgeving
sterkte meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Jeetje ik lees het nu pas allemaal,sorry…Maar wat erg zeg en wat een geweldige site om aan Maxje terug te denken zeg!Ik wens je heel veel sterkte aan de ene kant en heel veel geluk aan de andere kant met jullie nieuwe hondje.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Assie, heel veel sterkte met het verlies van Max.

Vorig jaar heb ik ons huisdier ook moeten laten inslapen. Dat was helaas bij de dierenarts. Daan was er gewoon bij en wel een jaar jonger. Hij heeft wel een paar weken gevraagd waar Gabber gebleven was. Maar toen wij hebben uitgelegd dat ie er niet meer was en in dierenhemel is was het oke voor hem.
Na een paar weken was het over.

Ik vind het heel fijn voor jullie dat jullie op deze wijze gepast afscheid hebben kunnen nemen van een geliefd dier ( wat toch een gedeelte uitmaakt van je gezin).

Nou nogmaals, veel sterkte.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

We kregen vandaag een kaartje van de medewerkers van de dierenartspraktijk, waarin ze ons sterkte wensten. Vond ik toch ook wel lief.
Evianne vertelde maandag, althans ook tegen oma ( had het haar inmiddels uitgelegd nog een keer ) dat Maxje zelluf dood was gegaan. Dat de dokter geen pilletjes had omdat Max veel te ziek was.

quote:
Evianne vertelde maandag, althans ook tegen oma ( had het haar inmiddels uitgelegd nog een keer ) dat Maxje zelluf dood was gegaan. Dat de dokter geen pilletjes had omdat Max veel te ziek was.

Hey, da’s wel goed als ze het nu zo opvat!
Wat attent trouwens dat jullie nog een kaartje kregen!
Hier doen ze dat ook (toen mijn tante de kat na jaren moest laten inslapen, waar ik overigens bij was)

Jip onze dierenarts was ook zeer attend en stuurde een kaartje met veel sterkte.

Vond ik heel fijn.

Groetjes,

Diana moeder van Daan