Pfffffffff ik zou hem zeker niet willen vervangen. Sepke heeft echt een vroendje nodig want alleen met ons kan hij zijn hondendingen niet doen en kunnen we wel de hele dag met hem blijven ballen whahaha ( alhoewel we dat eerder ook wel konden doen hoor wat hem betreft ) Sepke gaat morgen mee en we zullen zien of het klikt met lucky, mocht dit zo zijn dan komt ze mee en als we twijfel niet. We zullen wel zien maar Maxje blijft Maxje. Me broertje heeft een pagina voor hem gemaakt en daar heeft hij het gedichtje opgezet wat ik van Bieb had gekregen. Vond het wel lief van hem , maar ik ben toch niet helemaal van het getuttie verder. Maar ook me broertje was gehecht aan Maxje en Max was overduidelijk ook dol op hem, was de enigste waarbij Max op schoot sprong terwijl hij donders goed wist dat dat niet mocht hihihihi. Zo kan ook hij er een beetje mee overweg denk ik.
www.maxje.nl.nu
Ps Els… Dank je voor de tip, ik heb het meteen net besteld. Was een verzamelboekje waar nog 2 verhaaltjes in staan eenje van kikker is verliefd en vandaag is het een speciale dag.
Ben benieuwd wat ze ervan vind, lief van je dat je daar aan dacht.
Gewijzigd door - Asje op 01 Jul 2006 22:13:11