Kinderdagverblijf

Hallo,

Onze dochter is gisteren voor het eerst gaan wennen op het kdv. Ze heeft niet geslapen. Te veel indrukken denk ik. Thuis viel ze als een blok in slaap.
Ze is nu bijna 8 maanden. Wat zijn jullie ervaringen met slapen op een kdv? Is het gewoon wennen?

We horen het graag.

hoi ik werk toevallig op een kinderdag verblijf en wel meer kindjes hebben daar last van dat ze niet willen slapen bij ons. het is natuurlijk allemaal anders andere bedjes dekentjes met meer kindjes op een slaapkamer dat is allemaal wenen. dus heel normaal hoor dat jouw kleine er ook niet wou slapen komt van zelf wel je zou natuurlijk wel een knuffel mee kunnen geven voor mee in bed dat ze toch een stukje van thuis heeft.

groetjes

wordt het bij de meeste kindjes wel beter of slapen ze steeds slechter dan thuis? Ze heeft haar eigen knuffel wel mee. Ze slaapt als een van de weinige op de groep nog twee keer.

ja na een tijdje wordt het beter dan is ze gewent en dan slaapt ze daar wel. ik zou me er niet druk ommaken ze is net geweest voor het eerst en alles is nieuwe de geuren alles. ik slaap ook meoilijker als ik ergens ben waar ik nooit ben geweest. het heeft ff tijd nodig en dan slaapt ze daar ook wel misschien wel beter dan thuis hihihihihihi

groetjes

Hoi

Onze dochter is bijna 20 maanden en slaapt altijd wat slechter op het kinderdagverblijf. Korter vooral.

Maar nu is ze alr\tijd gauw wakker van de andere kinderen en volgens onze leidsters hebben de meeste kinderen daar geen last van.

En ach…dan halen ze het thuis wel weer in hoor!

Tessie