Hallo,
Tessa wordt aankomende zaterdag 30 september alweer 1 jaar!
Wat gaat het toch hard he!
We hebben een ballenbak voor haar gekocht, dat is zo’n tent met 50 van die ballen erin dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Maar waar ik nu eigenlijk op doel is het volgende.
Mijn man en ik hebben een jaar lang zelf voor onze dochter gezorgd, ik werk maan/dinsd en woensdag (3 dagen). Mijn man had het eerste jaar ouderschapsverlof en werkte daardoor 3 dagen. Hij heeft wisseldiensten dus kon ook in het weekend werken. Nu begin november is het einde van zijn ouderschapsverlof. We wilden eigenlijk het weer zelf gaan doen maar kwamen dan tot de conclusie dat we elkaar nooit zagen omdat we dan om elkaar werken. Nu na veel positieve berichten van andere mensen hebben we toch besloten dat Tessa per 1 november 1 dag in de week naar Kinderopvang gaat. De ene kant lijkt het me namelijk hartstikke leuk voor haar met andere kindjes. Laatst waren we op een verjaardag met allemaal andere kindjes en ze vond het helemaal geweldig. De ene kant heb ik er dus wel een goed gevoel over maar aan de andere kant vind ik het ook wel moeilijk. Hebben jullie dat nu ook? Hebben jullie goede ervaringen met Kinderdagopvang? Hoop graag nog meer reactie’s te horen van mensen.
Het is nu al wel helemaal geregeld, ze gaat per 1 november op de woensdag naar opvang. Ben erg benieuwd hoe het gaat en wat ze ervan vindt.
Beetje lang verhaal maar moest het ook even kwijt.