Kinder bad-producten?

Ik had gisteren nog maar een heel klein beetje zwitsal in het laatste flesje (ik dacht dat er op Jessey’s kamer nog een stond, maar niet dus) en die wou ik voor Jessey gebruiken. Joey heb ik daarom gewassen met Fa douchegel van mezelf. Ik vroeg me gelijk af of dat al kan, voor elke keer dan. Zo voor een keertje als gisteren zal het vast niet erg zijn, maar tot hoe lang moet je eigenlijk doorgaan met die speciale kinder producten? Shampoo blijf ik wel gebruiken voor kinderen ivm de oogjes, maar voor de rest?

Groetjes Anouk

weet ik eigenlijk niet… dat is wel een goeie… ik blijf even mee lezen

Ik heb eigenlijk ook geen idee. Ik heb nu wel dora shampoo voor Morgan der haar maar verder gebruik ik niet zoveel zeep voor haar ivm met droge huid. Maar ik lees ook even mee.

Groetjes,

Michèle

Hoi dames, nou toen ik het las, zat ik ook meteen zo van , ja… dus ben ff het internet gaan speuren…
je kan als je kindje geen last heeft van een droge huid of exeem, na een jaar gewone producten gebruiken,maar het liefst wel wat mildere producten!
(in princiepe logisch, want na een jaar zijn kids officieel baby-af) , shampoo gebruiken de meeste langer, inderdaad vanwege de prikkies in de ogen !

moet zeggen dat veel mensen het blijven gebruiken omdat ze de babygeur zo lekker vinden, en het is zowieso goed en dermatologisch getest,
dus het kan gerust,maar ja kan zwitsal gebruiken tot je 88 bent, geen probleem !

Hier krijgt ze vanaf 1,5 al gewone milde zeep met aloe vera, gewoon volwassen zeep, maar de zeep is wel voor haar persoonlijk, papa en mama gebruiken een andere. Shampoo gebruik ik nog wel zwitsal, alleen omdat ik een grote fles heb gehad toen ze 1 werd en ik d’r toevallig zolang mee heb gedaan, maare moet dus even op zoek naar een milde shampoo want het is bijna op!

oke Ik moet natuurlijk voor Jessey nog wel even die babyproducten blijven gebruiken, en dan zal ik ze voor Joey waarschijnlijk ook vaker pakken, maar dan mag hij vanaf nu ook zo nu en dan mama’s douchegel gebruiken. Dat vind hij namelijk reuzeinteresant! haha, net als deo onder de armpjes (op de trui) en elke ochtend papa-gel en parfum Kleine ijdeltuit

Groetjes Anouk

ik blijf die producten voorlopig gebruiken zeker omdat rico een gevoelige huid heeft.
ik waste b.v. zijn kleding eerst altijd met robijntje ph neutraal en op den duur gewoon met onze normale wasmiddel, maar ik merkte aan rico dat hij weer jeuk kreeg dus koop ik nu neutral, en dat gebruik ik uitsluitend voor zijn kleding.
bij de aldi heb je ook babyzeep en shampoo kost geen fluit, ik koop ook geen dure zwitsal hoor,
ik heb bij de zeeman de zeep gehaald voor rico
dat is natusan zeep met een vleugje baby olie,
1,99 geloof ik voor een best groot flesje.

Goede vraag, nooit over na gedacht eigenlijk.

Ik kocht ook vrij lang Zwitsal, maar daar ben ik nu alweer een tijdje mee gestopt. Gebruik nu een goedkope variant en dat bevalt me prima. Wat ik ook erg lekker vind zijn de baby produkten van Etos. Blijf ze nog wel even gebruiken en dan zie ik wel.

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Ik gebruik voor Noah Cars shampoo en daar zeep ik zn lichaam ook direct mee in…
Maar ik heb zelf ook neutrale body shampoo dus daar kan ik hem ook mee inzepen…
Voor zijn haar gebruik ik wel shampoo wat niet prikt!

Liefs, Melanie

Hmm… wel handig om te weten.
Wel heb ik in kraampaketten zoveel shampoo, bodylotion en douchegel en dingetjes voor baby’s gekregen dat ik er nog lang niet doorheen ben, haha.
Dus voorlopig ga ik nog niet over.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik koop voor bart nu nog zwitsal maar eigelijk alleen in de aanbieding 1+1 of 2+2 gratis. Ik heb ook natusan voor als hij in bad is geweest. Maar ja zo een babyluchtje eraan is ook wel lekker

Persoonlijk vind ik zwitsal niet lekker, geef mij maar natusan. Dit krijgen ze dus ook. Jurian zijn haren was ik al heel lang gewoon met onze shampoo (andrelon). Hij heeft er geen moeite mee dat het in zijn ogen komt … hoofd achterover en uitspoelen. Deze tip kreeg ik ooit van de kapper omdat ik zijn haar altijd vettig vond van de zwitsal.

@Miniboy, ik vind zwitsal wel oke maar natusan vind ik ook lekkerder.
rico heeft natusan met een drupje babyolie erdoorheen. verkochten ze bij de zeeman voor 1,99 oid