Kind wil zelf naar bed

die kleine pippy die maakt het wel een beetje bont vind ik nu !
die lag vorige week al vroeg op bed,maar ja toen had ik het idee dat ze zich ook echt nie lekker voelde, maar gisteren en eergisteren stond madam om 6 uur na het eten al aan de tussendeur te rammelen en wilde ze naar EIGBED… dr eigen bed… nou moet ik zeggen dat ik na een dag ‘intens peutergeweld’ het nie zo heel erg vind want dan ben ik wel toe aan rust,maar gevolg is dat madam om 7.30 uur ready to go is smorgns vroeg, en daar word mama zeer ongelukkig van , wat een ramp als je al een ochtend humeur hebt… en voor haar ist ook een drama want madam die gaat altijd om 12.00 uur naar bed, maar ja nu begint ze om 11.00 uur al te jengelen en bengelen…

nou net weer, begon ze om half 8 alweer een jengelen in haar bed, ik ben naar beneden geslopen en heb die ‘liedjes’ op de babyphone aangezet… gewoon op herhalen, en nu ist halleluja weer stil… ff uitstellen dat ze uit bed komt, want ik wil weer ff een normaal ritme, ik bedoel vroeg naar bed vind ik prima als ze het blijkbaar nodig heeft, maar kwart over 6 na het eten vind ik wel een beetje te veel van het goede !!

dus ga vanvond nog ff met haar naar de speeltuin na het eten, ff kijken of ik dat ritme weer een beetje terug kan krijgen…

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik vind het nog heel schappelijk dat ze dan pas om half 8 wakker is

Hier het tegenovergestelde ritme! 's avonds niet op bed willen, en er 's ochtends niet uit willen!
Het is nu half 9, en mijn zoontje heeft in een half uur de hele keet al over de kop, en mijn dochter slaapt nog!
Ik had natuurlijk liever gehad dat ze dan beide tot half 9 pitten! Haha, maar o blijft er altijd wat te willen!

's avonds even rekken met een blokje om, fietsen, speeltuintje is dan wel een goed idee denk ik! Hebben wij hier ook een poos gedaan!

Manderijn

hihi … hier is het half 7 al klaar wakker mamaaaaaaaaaaa, maaaaaaaaaaam, en dan moet ik mijn ogen open trekken! Hoe moe ik ze ook maak, het maakt niet uit. Ook als ze 's-middags haar slaapje overslaat zou je denken dat mama eindelijk mag uitslapen 1 uurtje maar nee hoor. Later als 7 uur is het nog noooooit geweest.

Half acht en jij zeurt??? Mens Morgan komt om 7.00 op zijn laatst. Uitslapen kan ik alleen al pappa al wakker is of Morgan uit logeren is… Maar goed voor jou is het minder maar ik heb geen tips voor je.

Groetjes,

Michèle

Hahaha 7:30, nou jij mag een gelukkige mama zijn hoor, hier is het vaak, tussen de 5 en 6! Ik ga er dan niet uit, maar wakker ben ik wel! Fijn he! Niet zeuren mens, gewoon met een glimlach op staan! :smiley:

nah met een glimlach opstaan gaat bij mij never gebeuren ook om half 10 niet, overigens legt madam nu nog plat, muziekkie op babyphone deden de truck…
ja ik ben da nie gewend zo vroeg want ik heb hier een slaap monster, maar dat ze om kwart over 6 naar bed wil vind ik gewoon te vroeg…

Hoe lang slaapt ze 's middags? Maak jij haar dan wakker? Zou je op een of andere manier de middagslaap kunnen verlengen?

nee ik maak nooit slapende kinderen wakker, die gaat om 12.00 uur naar bed klokslag 14.00 is ze wakker, lijkt wel ingebouwde wekker hhahaha

Ohhh en wat zijn haar eetmomenten? Want met J kan ik als ik haar rond 4 uur wat geef (als ze erg moe is) ipv 3 uur, d’r slapen iets uitstellen, omdat ze dan net weer zo’n suiker boost heeft gehad, en dan om 6 uur eten, en daarna in bad en naar bed? Dus ietsjes rekken lukt je dat?

Ik vind ook alles te vroeg, hoor!! Herken het dus wel…
Colin kan goed slapen gelukkig, maar het verschilt nogal eens hoelaat hij wakker is. Vandaag was het pas 10.00. Meestal zo tussen 08.30 en 09.30, maar hij heeft ook wel eens tot 12.00 geslapen. Toen lagen papa en mama te wachten tot meneer wakker werd want hij lag bij ons…
Volgens mij doe je er niet zoveel aan. Hier gaat het slapen wel beter nu we 2x per dag een blokje gaan lopen met hem. Hier moet hij echt niet rond 6 uur gaan slapen, want dan is hij na een paar uur weer wakker en zit ik de halve nacht op met hem. Ik moet dus niet met hem gaan wandelen in de wandelwagen of gaan rijden rond die tijd want dan slaapt hij ook.

Succes

22-12-2009 colin geboren

ja ik ga het vanmiddag met dat eten ook ff proberen want we gaan vanmiddag met buurvrouw en buurmeisje ff lekker naar het water… zijn we toch wel later terug denk ik … dus misschien gaat dat wel lukken…
ik hoop het want als ze iets langer op zou ik ook wel leuker vinden vooral met dat lekkere weer