Hallo,
Ik schaam me een beetje maar wil toch me verhaal kwijt en serieuse reactie’s ontvangen…
Ik heb een zoon van 6 (okt 7), en meneer heeft vaker ze broek uitgedaan en van zijn nicht en is op haar gaan liggen.
Na een aantal keer, zijn we daar achter gekomen. Ik ben er toen erg boos om geworden en natuurlijk niks uit hem kunnen halen.
Na er toch rustig er over gepraat te hebben dacht ik wel dat 't duidelijk was. Maar meneer heeft een zusje die bij papa woont en nu heb ik te horen kregen dat hij het ook bij haar heeft gedaan. Deze keer heb ik veel rustiger gereageerd en ben ook niet boos geweest. Uiteindelijk kwam naar boven dat hij in de ochtend iets stijfs heeft en wilt daar iets mee doen…
Hoe denken jullie daar over? Is het normaal? En waarom wordt ze piemel bij zo jong in de ochtend stijf?
Ook heeft iemand mij gezegd dat hij ze lichaam best mag ontdekken alleen dan als hij alleen op ze kamer is. Wat vinden jullie daar van? Wil namelijk ook geen kind creeeren dat op ze kamer zich zit af te trekken (misschien overdrijf ik, maar ben gewoon ten einde raad )
Afz MamaInDeStress