KInd vaak moe

Hallo,
Ik heb een dochtertje van 3 en half jaar oud,
Ze heeft paar weken geleden alles gehad wat er maar heerste,
ik bedoel buik griep ontstoken ogen koorts verkouden echt alles,
alleen ze is er nu 2 weken weer beter van bijna drie weken alleen is heel vaak moe op een dag,
vooral na het eten direct zes uur wil ze weer naar bed dat had ze nooit 8 uur haalde ze altijd,(toen wouze nog niet naar bed haha)
maar tegen half 8 lag ze er altijd wel in ivm peuterspeel zaal 4 dagen in de week!
op school hoor ik haar ook altijd zeggen ik was moe op school!
herkent hier iemand iets in ??
Laat het me weten
ik maak me toch wel zorgen om want de dokters doen toch nooit wat nuttigs !!!
die stuur je net zo hard weer na huis!

Groetjes

Ze is toch wel flink ziek geweest mischien is ze daar nog een beetje vermoeid van? Als jordy ziek is geweest is hij meestal een paar dagen daarna ook heel vlug moe en kan ik hem ook lekker vroeg in bedje leggen zonder dat hij protesteerd…
Maar je geeft al aan dat ze al twee weken beter is dat vind ik inderdaad ook een beetje vreemd dan… Is ze normaal actiever dan dat ze nu is?

liefs joyce

joyce

Nou daarom ze is al bijna al 3 weken beter dat maakt me ook zoveel zorgen!
En ze doet ook gewoon haar ding zonder dat ze moeier is,
verder is ze gewoon hoe ze altijd is dus daarom juist!
ik weet verder ook niet wat ik er mee aan moet!

groetjes

Hoi

lon106

Hoi,

Onze huisarts zegt altijd twee weken griep is zes weken herstellen.
Haar inmuun systeem is erg op de proef gesteld en aangtast. Ik weet niet of in de mogelijkheid zit om haar een of twee keer van de pz thuis te houden. Naar de pz gaan is natuurlijk best inspannend. Dat kan ze even bijtanken.
Onze dochter is ook 3,5 en als ze naar de pz is geweest sinds kort drie keer slaapt ze altijd s’middag’s. Anders trekt ze echt niet.
Ze is zelf heel ziek geweest en dat heeft zijn tol geeist.
En een buikgriep gaat je niet in de koude kleren zitten ook een infectie vraagt behoorlijk veel van het lichaam.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 26 Nov 2008 20:17:05

hi mijn zoon heeft ook veel periodes gehad van veel ziek zijn, en dan van alles achter elkaar en die moet dan ook bijtanken. gewoon aan toe geven. En psz is echt inspannend denk ik, dat merk ik aan hem al aan het kdv, en daar gaat hij maar 1 dag heen.
En…misschien een beethe laag Hb (ijzer) als je ziek bent dan eet je ook minder goed, en van een laagijzergehalte heb je ook vermoeidheidsklachten. Maar ik zou niet zomaar aan voedingssuppl. beginnen zonder overleg met huisarts of kinderarts. Kinderen zijn best veerkrachtig en halen heel efficiënt voedingstoffen uit kleine beetjes eten.
Ik denk dat ze haar batterij aan het opladen is.

succes hé

x Floss