Kind(eren) kwijt raken

UW KIND BINNEN VEILIGE AFSTAND

Beste Ouders,

Mijn vriend is momenteel bezig met het ontwikkelen van een nieuw product dat ervoor zorgt dat u uw kinderen binnen veilige afstand van u kan houden wanneer u buiten bent in bijvoorbeeld een drukke winkelstraat of een pretpark.
Aangezien wij het heel erg belangrijk vinden om te weten wat (hopelijk) toekomstige consumenten die kinderen hebben van het product vinden, wil ik jullie vragen om de enquête in te vullen (anoniem) door op onderstaande link te klikken. Via deze link vindt u ook meer informatie over het product.
Het product is namelijk echt voor ouders van kinderen, die ervan verzekerd willen zijn hun kind niet kwijt te raken in de drukte. Wij hopen ontzettend dat u ons wilt helpen om de wensen van u als ouder te inventariseren. Het duurt slechts 3 minuten.

www.thesistools.com/?id=131704

Alvast heel hartelijk bedankt!

Heb je toestemming van de webmaster om hier reclame voor te maken op deze site?? Want zomaar op eigen houtje reclame maken voor eigen producten wordt niet op prijs gesteld.

Groetjes,

Michèle

Beste Michele,

Bedankt voor de reactie. Ik heb geen toestemming gevraagd aan de webmaster, wist eerlijk gezegd ook niet dat dit moest. Mijn excuses hiervoor. Maar graag leg ik het even uit…

Het betreft niet de verkoop van een product of iets dergelijks, het gaat echt om een onderzoek. Ik begrijp heel goed dat het forum niet is bedoelt voor reclame of iets dergelijks en dat was ook totaal niet de bedoeling van de enquete. Het gaat echt om een ‘maatschappelijk probleem’ waarin ik (mijn vriend) graag iets wil kunnen betekenen.

Ik ben van mening dat het onderwerp waar de enquete over gaat juist voor heel veel mensen interessant, en vooral nuttig, zou zijn. In de enquete wordt ook letterlijk gevraagd aan ouders om mee te denken over oplossingen om nooit hun kinderen kwijt te raken, iets waar elke ouder denk ik wel eens bang voor is (ik heb zelf een dergelijke situatie meegemaakt). Juist daarom is ervoor gekozen om op een groot forum voor en door ouders mensen om hulp te vragen.

Ik hoop dat ik het wat beter uit heb kunnen leggen eigenlijk.

groetjes,

Esther

Ook voor onderzoeken (hoe goed het initiatief ook is) is het netjes om even eerst te overleggen met de webmaster.

Je kunt in de plaatselijke supermarkt ook niet zomaar enquetes af gaan staan nemen of foldertjes uitdelen. Dat bespreek je dan eerst met de bedrijfsleider of hij daarmee akkoord gaat.

Zo werkt dat op het internet ook. Geldt niet alleen voor deze site, geldt ook voor andere forumsites.

Groetekes, Sje

Klopt en daar heeft u ook helemaal gelijk in, het is ook netjes om het eerst te vragen… Ik heb op de website gezocht naar het e-mailadres of iets dergelijks van de webmaster, maar kan deze niet vinden? Kan iemand me daarmee helpen?

Ik ga in ieder geval verder zoeken, maar alvast bedankt!

ik kan het niet laten te vragen, maar wat vinden jullie er van?:blush:

groetjes,

esther

info@ikkeben.nl zou moeten werken.
Zie hier:
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=32&NewsId=1065

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Apr 2010 16:57:56

Hartstikke bedankt!

ik ga even mailen!