Kind dood na 2 uur in de droogmachine

Lees net het volgende bericht.

De jongen klom in de droogtrommel en toen de deur van het toestel dichtklapte, sprong de machine aan. Sonny draaide ongeveer 2 uur rond voor hij stierf. Moeder Anne-Marie Gibson was een nachtje gaan stappen met een vriendin en had haar zoontje alleen achtergelaten, zo meldt Daily Mail.
Pas de volgende ochtend realiseerde ze zich dat haar zoontje kwijt was.

In Engeland dus, er stond nog onder;

Volgens patholoog Guy Rutty was het slachtoffertje onverzorgd. Hij had luizen en zijn gebit was een ramp. Lijkschouwer Louise Pinder had het over een tragisch ongeval en zei dat de afwezigheid van de moeder geen ‘relevante factor was voor de dood van haar zoon’.

De moeder geen relevante factor, waaattt!!!
Dat kan toch niet. Als ze thuis was geweest dan had het jongetje nog geleefd. Wat bezielt mensen toch, die arme jongen heeft 2 uur rondgedraait voordat hij dood was. Oppakken en ik zeg nooooit meer los laten. Dit is niet een beetje nalatigheid. Hiervoor mag de vrouw haar hele leven boeten vind ik.

Gruwelijk!

GRUWELIJK AFSCHUWELIJK … Geen woorden voor…

Is dit pas gebeurd? Komt me nl bekend voor …

Tja je mag niet veroordelen maar het valt me op dat dit soort tragische dingen toch voor het merendeel in Engeland gebeuren. Ik wil niemand voor het hoofdstoten, maar daar zijn nog steeds de meeste tienermoeders die dus totaal niet klaar zijn voor het moederschap. Ik ben er geen voorstander van om er makkelijk mee om te springen, maar misschien toch maar de anti abortuswet afschaffen daar om dit leed te voorkomen???

Groetjes,

Michèle

Het is deze week gebeurd. Het erge is dat ze nog 4 kinderen heeft. Ook al was abortus overal legaal, genoeg mensen komen er misschien achter dat ze kinderen niet zo leuk vinden, als ze ze al hebben.

En het valt idd. op dat je dit soort dingen nog weleens in Engeland ziet. Dit was trouwens een volwassen vrouw, geen tiener meer.

Ja oke daar zijn mijn schoonzus en zwager het levende bewijs van, maar het merendeel daar betreft toch heel jonge moeders. Vraag me altijd af ook waar de vaders in deze verhalen zijn.

Groetjes,

Michèle

Vreselijk, ik heb kippevel! Kan wel janken. Verplicht steriliseren die vrouw!

ja echt zwaar gestoord! en wat erg voor het ventje!!!
maar dat ze zeggen dat hij 2 uur heeft rondgedraaid voor hij stierf, hoe kunnen ze dat in vredesnaam weten als ze hem de volgende ochtend “vond” ik vind het wel bizar klinken zeker omdat je ook nooit kunt weten hoelaat het kind in de droogtrommel is geklommen.
maar het klinkt in ieder geeval erg gestoord allemaal…bah bah!

maar hoe is ie erin gekomen, ik moet toch echt met een klap mijn droger dicht doen en daarna nog aanzetten

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Jeetje wat een verhaal! Hou oud was het jongetje? Die moeder had er in ieder geval geen moeite mee om een onwetend kindje alleen thuis te laten. Kind was denk ik niet zo oud, want de meesten van een jaar of 10 weten wel dat ze niet in de droger moeten klimmen :S

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Ooo gatver bah.
Ik ben Job ook een keer even ‘‘kwijt’’ geweest, die had zich ook in de droger verstopt ( 1,5 jaar) maar wat Kimmetje al zegt, ook hier moet ik de droger flink dicht drukken en dan nog aanzetten voor ie gaat draaien

Wat vreselijk, brrr.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

en dan te bedenken dat het kind het niet van buitenaf dicht gegooit kan hebben. om zoiets van binnen dicht te doen lijkt me zelfs bijna onwaarschijnlijk…maargoed ik mag niet oordelen

Afschuwelijk!

Maar waar waren de andere kinderen dan op het moment dat het gebeurde?

quote:
Afschuwelijk!

Maar waar waren de andere kinderen dan op het moment dat het gebeurde?

Uit huis geplaatst …

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

huh wie zegt dat ze andere kinderen had?

Stuk las ik op internet op de telegraaf, volgens mij. Ze had meer kinderen. Het jongetje was 4 jaar. En dat begrijp ik ook niet, hoe hij de deur heeft dichtgekregen. Experts weten vaak wel hoe lang je het ergens in overleefd. De moeder was aan het stappen. Wie weet blijkt later dat iemand het heeft gedaan ofzo, wat zelf de deur dichtkrijgen is volgens mij lastig