Kimmie zegt nog steeds dankjewel

Hahahha, hierbij dan mij premiere verslag, wat een tegenvaller, was in mega bios in enschede, kreeg je een glaasje sekt en kon je Kim v Kooten , robert jan westdijk(reg) en tara eilders een handje schudden of een vraag stellen, maar ja die boeren hierooooo , tja die schreeuwden alleen maar begin nou maar met die film, we hebben niets te vragen, maar ach de film zelf is errrrrrrg gaaf
,Lekker snel dun verhaaltje maar ooh wat herkenbaar soms en wat lachen af en toe als je ziet wat Phileine uithaalt met haar echte liefde…schitterende rol van liz snooiynk als de moeder van Phileine.Beetje nederlandse versie van B.jones dagboek achtig., maak zo verder af victor wil flesje

Kussies

hahahhah boeren schreeuwen valt mee toch ahhaa

mar verder was het wel oke toch

groetjes bianca

HIHI Ik ken het helemaal niet, ga het eens opzoeken, maar zolang je het maar naar je zin heb gehad toch

Liefs

Liefs Tries

Dus het is een aanrader, als je maar niet naar de premiere gaat

Groetjes Mim

het is een absolute aanrader, ga wel met een vriendin trouwens… vette sexscene’s en ooh het was leuk toen daan schuurmans in elkaar werd gemept!!!Hij was het 1ste vriendje van Phileine, hij liet haar achter met koorts voor het feest van zijn Beste vriend, zij sleepte zich uiteindelijk, zogenaamd dan, toch naar het feest wachtend op het momnet dat ie dronken zou zijn en vreemd zou gaan, maar helaas hij was niet eens op het feest, nooooooit op komen dagen, dus Phileine ging met 2 vriendinnetjes naar zijn huis, het licht brande, aanbellen, hup licht uit, en toen de ultieme droom van elke vrouw, een blond hoofdje achter het gordijn, oooooooooooooooooooooooh jee…s een brugpieper… en toen met zijn allen ipv sneeuwballen bakstenen door zijn ruit gooien gillen en heeeeel hard wegfietsen, eigenlijk te simpel voor woorden maar heeeeeel doeltreffend, zo gaat de hele film ik heb er super van genoten hoor, was echt lachen, al die dingen die je denkt als gemiddelde vrouw, denkt zij ook en ze voert ze ook uit erg leuk, maar kan het wel vertellen maar is eigenlijk helemaal niet leuk als ik het zo zeg, ik heb me rotgelachen en vermaakt dus ik zeg ga kijken en vorm vooral je eigen mening, maar ga niet met je vent…