van de film ,Phileine zegt sorry!, ik ga a.s dinsdag lekker genieten en over de rooie loper lopen samen met mijn jarige vriendinnetje!
Kussies
van de film ,Phileine zegt sorry!, ik ga a.s dinsdag lekker genieten en over de rooie loper lopen samen met mijn jarige vriendinnetje!
Kussies
Hé wat leuk joh!
Lijkt me wel apart (en lekker feestelijk) zo’n premiere!!
En het schijnt een goede film te zijn, gezien de nominaties die ze al gekregen hebben.
Alvast hééél veel plezier gewenst!
Enne…laat je even weten hoe het geweest is?
Groetjes, Bianca
Ja hahaha Kim.
Maar hoe kom jij aan kaartjes voor een premiere?Of heb je connecties met de sterren?Lijkt me trouwens echt heeeeeel gaaf.Veel plezier he!
groetjes Eljada
connecties tja…hele goeie blijkbaar, mijn mannetje kwam ineens met he kimmie, ik kan kaartjes krijgen voor de premiere van phileine … wat is dat kimmie??
Kimmie schreeuwde dus gelijk kom hier, kom hier, kom hier, zonder uitteleggen wat het was, mannetje zit nog steeds in vertwijfeling, waarom zegt phileine toch sorry???
ik geloof dat ik maar dankjewel moet zeggen…
Kussies
Hééé…misschien ideetje voor het vervolg op “Phileine zegt sorry”?–"Kimmie zegt: dankjewel"
Tsja, als je straks toch al over die rode loper loopt
Groetjes, Bieb
Gewijzigd door - Bieb op 03 Oct 2003 01:10:11
Hoi Kim.
Nou hoe was het?
Heb je nog bekenden gezien?en was het een leuke film.Ik hoorde dat het er nogal heftig aan toe ging m.b.t. bepaalde onderwerpen?Nou we horen het nog wel toch?
groetjes Eljada