Kim

hoe is het met je hoor weinig van je

maar gaat alles goed en het sofie en de kleine in je buik

groetjes bianca

ja hoor alles prima, bijna 30 weken zwanger alweer, paar maanden erg druk geweest met huis verbouwen en de nieuwe kamer van sofie, begint nu een beetje zijn tol te eisen, erg moe, dus geef er ook maar aan toe, ach en voor de rest gaat het zo zijn gangetje, sofietje kletst me de oren van de kop en kan geen minuut stilzitten dus tja daar ben je nu dan nog de hele dag mee bezig, mag helemaal niet achter de pc zitten, als ik ga zitten moet ik de site openen van brum of de teletubbies dus tja overdag kan ik alleen een beetje achter de pc als ze ligt te slapen en tja dat word ook steeds korter.Maar alles gaat lekker voorspoedig hoor, aanstaand weekend nog effe lekker naar de dierentuin waarschijnlijk. lekker olifanten kijken met Sofie en dan gaat het denk ik erg snel met de laatste weken, die eerste 30 zijn omgevlogen, veeeeel sneller lijkt het wel als met Sofie

Kussies

ooh gelukkig dat alles goed gaat.

en ja sofie heb ook aandacht nodig als ze er om vraagt natuurlijk.

tot nu toe heb ik makkelijke kids en vermaken zich alleen goed,soms ook niet en gaan we ook leuke dingen doen.

hoop dat het zondag een beetje goed weer is voor de dierentuin

veel plezier

groetjes bianca

Hoi Kim, wat gaat dat snel zeg!! Ik zat me net af te vragen hoever je nu inmiddels was, maar 30 weken…!!! Gaat echt sneller dan ik dacht. Fijn dat alles verder zo goed gaat!

Liefs, Bianca